Puumi Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 skal på bruce på valle hovind tirsdag, er da i uke 30, går greit som gravid , er fullt sykemeldt med bl. men er flink å ta det med ro. Det som bekymrer meg er at det ikke er lov å ha med så mye som en mini fiske krakk engang, ser egentlig ikke for meg at det blir plass til å sitte på huk heller... uff, denne turen har vært planlagt lenge, skal være i oslo i 3 dager å bare kose oss.... noen med tips, råd, erfaringer`?=?
audrey82 Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Slenger meg på denne jeg, jeg skal på Brucekonserten på mandag og vil da være i uke 35... Er det ikke lov å ta med noe å sitte på? Jeg er i storform, men det blir likevel mange timer å stå, så jeg hadde planlagt å ta med en campingstol....
Mrs. Bouquet Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Var der sist, og det var rimelig god plass i bakkant, i tillegg var det et område med dasser og boder man kunne kjøpe brus o.l. så det er sansynligvis plass å sette seg ned, men da blir han Bruce ikke større enn en mygg. Jeg hadde aldri orket å gått på en slik konsert gravid. Men jeg kjedet meg jo før konserten var begynt og stresset over trengselen, plutselig gjorde alle ett hopp frem, og fulgte du ikke med kunne du risikere å havne på trynet eller henge fast i folkemengden uten fotfeste. Syns vel også trengselen når en skal fra området er lit for mye for en gravid.
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Det er bare å holde seg langt bak det så går det strålende på konsert. Og det er plass til å sette seg ned bakerst! Har jo store skjermer som man kan se på om man ikke ser selve Bruce så godt
Herkules Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Enig med sistemann her, masse plass bak på konsert og mulighet for å sitte i hellingen, man ser ikke så mye, men storskjermene viser bra. Du må jo uansett helt frem om du skal se godt og der er det ikke noe for en gravid nei. Hadde klart konserten fint om jeg hadde holdt meg bak og sittet. Kos dere.
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Helluu! Jeg skal og på den konserten og da er jeg i uke 37+4. Har litt småtrøbbel med ryggen jeg, men tenkte jeg skulle se om det er mulig å få sitte langt bak. Er ikke så farlig for meg om Bruce bare ser ut som en maur da jeg ikke er storfan og blir med egentlig bare fordi jeg er sta.. (har fått høre at jeg ikke kommer til å orke å være med, og at jeg blir i veien for de andre fordi de skal drikke..jadda!) Regner med at det skal gå greit jeg. Folk viker vel unna for oss gravide gjør de ikke??
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Jeg skal også på konserten på tirsdag, men kommer nok til å gi min billett til en kompis av mannen. Er da 32 uker. Tenker tilbake på U2konserten hvor det var kø, kø, kø for å komme inn, ståing under hele konserten, og kø, kø, kø for å komme ut. Var så uheldig å måtte tisse like før konserten og etter en eviglang kø igjen, klarte vi ikke komme oss frem til følget vårt før det braket løst. Ble stående langt bak de andre hele konserten. Og jeg må tisse GANSKE ofte for tiden. Nei, jeg hadde grudd meg mer enn gledet meg hvis jeg skulle dra.
lykketreff:-) Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Jeg ga billetten min videre fordi jeg ikke orker tanken på å bevege meg i trengselen på Valle Hovin med stor mage (uke 35). Vet også at det ikke er tillatt å ha med stol. Nei - det kommer flere sjanser til å hygge seg på konsert og dessuten tror jeg ikke samboeren ville fått det så gøy på konserten fordi han ville engste seg for meg underveis. Jeg foreslår at du holder deg langt bak og går ut av området før ekstranummerne. Lykke til!
tjommis Skrevet 1. juli 2008 #9 Skrevet 1. juli 2008 Jeg skal også på konserten mandag og er da 33+5 uker på vei. Kommer sikkert til å bli dødssliten i ryggen, men det får gå. Jeg kommer til å trekke meg bakover hvis jeg må sette meg ned, og gå ut før ekstranumrene begynner. Var på Metallica i fjor og jeg skulle fint klart det gravid også. Men kommer selvsagt til å gå jevnlig på do (FØR jeg blir skikkelig tissatrengt) og har vel ikke mye å gjøre i midten foran scenen.
tjommis Skrevet 1. juli 2008 #10 Skrevet 1. juli 2008 Dessuten satser jeg på at det er tillatt å ta med en tykk pute inn... for å sitte på:-) Hvis ikke satser jeg på tykk ullgenser/ fleecejakke under rumpa.
Mrs. Bouquet Skrevet 1. juli 2008 #11 Skrevet 1. juli 2008 Jeg bare lurer på hvordan dere skal komme dere på do. Når jeg var på Bruce-konsert sist (var det valle hovin?) var dassene såpass nerpissa måtte både stå og sitte i piss, så jeg prøvde å stå og tisse og holde buksa mest mulig oppe slik at det ikke kom så veldig mye urin på buksebeina. Gikk ikke særlig bra, men......akkurat den gangen tok jeg det ikke så tungt for etter 3-4-5 øl bryr man seg kanskje ikke så veldig når man føler blæra holder på å sprenges. Ikke var det dopapir heller, bortsett fra et skikkelig gjennombløtt som låg og sopte nede på gulvet. Nei, uff, stikk til legen før konserten og legg inn kateter, blir mange timer å ikke få tisse når en er gravid.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 1. juli 2008 #12 Skrevet 1. juli 2008 Hehe, kjenner meg igjen Gutsbestebarn jente + frø. Håper dere får en fin konsert dere som drar. Blir sikkert veldig bra. Selv feiger jeg ut, får heller stille som sjåfør for mannen og kompisen
Puumi Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. juli 2008 jaja, blir det for ille drar jeg til hotellet, men har iallefall prøvd Reiser 150 mil en vei for å få oppleve dette, sammen med 2 fam medlemmer . Får bare ønske oss selv lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå