Gå til innhold

Hvem av bokklubbene anbefaler dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Billigst og bra..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Goboken har mange gode bøker. Prisen er vell ikke så verst heller.

Men jeg liker ikke fremførselen deres!

Når de skal presentere neste måneds pakke gir de inntrykk av at vi vil hemme barnets utvikling om det ikke får akkurat den boken. Dette gjør jo at veldig mange føler at de ikke kan avbestille den pakken heller. Neste måned er det akkurat samme opplegget igjen.

Avbestillingen er også forholdsvis tung.

Her i området er det flere av bohkandlerene som selger samme bøkene. Billigere! Vi handler heller der. Da får vi velge selv, og slipper både porto og venting.

Favorittbøkene her i hus kommer fra Go`boken/Sandvik forlag!!

Den "Se" som vi fikk i velkomstpakken er ekstra populær!!

Vi startet å lese når hun var 3mnd, mest fordi jeg kjedet meg. Hun lo første gang til den boken. Nå er hun 9mnd og elsker den. Lyser opp når hun ser den. Er som regel den hun plukker opp selv også nå.

Den går på rim, og har avbildet barneansikter - er nok det som er grunnen.

Skrevet

Go`boken her og. Har ikke vært med i andre enn den da, men syns det er fine bøker og leker til alderstrinnet.

Skrevet

Hadde Go'boken til førstemann men var ikke fornøyd - synes bøkene ikke passet til alder i det hele tatt og litt ofr mange voksenbøker i pakkene deres. I tillegg var det vanskelig å avbestille. MEN det 4 år siden, så mye kan ha blitt bedre. Nå har begge snuppene mine Bokklubben - den ene har Babyglede og den andre bokklubbens barn. Litt dyrt, men jeg er veldig påpasselig med å avbestille bøker jeg ikke syens er noe særlig. Lekene fra Babyglede er svært populære hos minstemann.

Skrevet

Jeg var heller ikke fornøyd med Go'boken. De første to pakkene var bra, etter det sendte de dyre bøker i papp som var uinterressante for babyen min på 4 måneder. Jeg forventet tøybøker som babyer ikke kan tygge sundt, og kanskje litt leker, men var veldig skuffet.

Kjøper bøker i bokhandel og fra amazon.co.uk, og skal melde han inn i en bokklubb når han er litt eldre igjen.

Skrevet

Hvilke bokhandlere har bøker fra Go`boken?

Skrevet

Goboken har nå nettsider som gjør det veldig enkelt å avbestille. Jeg er av de som melder inn i bokklubb for innmeldingsgavene, og goboken brukte jo det som argument for å melde meg inn når de ringte.

Skrevet

Hva brukte de som argument?

Skrevet

Her har vi Go'boken, bokklubben baby og en til som jeg ikke kommer på. Nettopp meldt inn. Er mest for velkomstpakkene. Avbestiller mye. Men så dukker det opp noe interessant.

Skrevet

Vi er med i Bokklubben Barn, og i Barnas egen bokverden (www.beb.no). Jeg liker Bokklubben best. De har gode bøker, lett å avbestille på nettet, og som medlem kan jeg kjøpe andre bøker til god pris etc. Var medlem i Disney klubben en liten stund. Den likte jeg ikke, var pakker i ett sett uten mulighet for å avbestille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...