Gå til innhold

Hu hei hvor det egentlig går.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må litt le, men bare litt. Nå er nesten alt i eskene sine, fem søplesekker er fulle av drit, og vi er godt innlogert hos naboen. De er ikke hjemme og vi har fått låne huset til vi flyr over fjellet på fredag. Babyen er på lag, han spiser og blir tykk og fornøyd. Dritgreigutten synes det hele er artig og spennende og er glad og fornøyd.... Dritgreijenta vår har derimot valgt å bli potte tett. Feber, grønt snørr og igjenklistra øye. Lille venn. Lastebilen er utsatt du halvt døgn, så malere og arbeidsmenn får gjort seg ferdig, og vips så fikk vi en ekstra dag, og akkurat det føles fint. Flytting er ikke for pyser, men den mye omtalte søpla er det digg å bli kvitt! :) hurra meg rundt er det jul snart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessuten bedriver jeg telefondibbing, så 'du halvt døgn' betyr altså, et halvt døgn, men det skjønte dere vel kanskje;-)

Skrevet

Jeg skjønte det! :-)

Godt å høre at nå er dere kommet til bunns i pakking og esker. Håper dritgreijenta kommer seg kjapt igjen! Og ikke rart at gutten syns det er spennende! Nesten som å være på ferie dette :-)))) I nabohuset!

Ha en fin dag!

Skrevet

Jøss, så flinke dere er! Flytting er ikke for pyser. Flytting med helt fersk bebis er for tøffinger!

Stakkar dritgreijente som er så tett - det er slitsomt for både henne og deg! Grønt snørr er no dritt.. Heldigvis er bebis i slaget, det gjør dagene dine bedre enn de kunne vært med en sånn fin liten sak..

Jeg blir så glad så glad av at dritgreigutten synes at dette er spennende!! At han er glad og fornøyd i denne prosessen er rett og slett suverent! Ååååå så fint det er for han med sånne gode følelser rundt det å flytte og bytte miljø!!!! For noen barn er flytting bare sårt og vondt, derfor blir jeg så glad på hans vegne nå. Finingen!:-)

Skrevet
:) dere er fine! Jeg syns det er fantastisk at han gleder seg, det gjør at hele prosessen blir mye lettere for meg, og det takker man ikke nei til.
Skrevet

Jeg hiver meg innpå her i fullfart.....

For å heie og rope og si at dere er dritflinke,drittøffe og det er et styr å pakke sammen et helt hus med 3 små.

Men,snart...veldig snart er dere på plass i nye huset og det blir kjempebra!

Husk å spise,drikke,hvile,sove,le og kline litt dere voksne også da!!!

Med flott sommervær,riktig innstilling og humor går det meste bra.

Stor tenkerpådereklem :))

Skrevet

Bare ett par dager igjen så er dere på tur over fjellet. Lykke til med hele familien; syk lillesøster, voksende lillebror, storebror somgleder seg til flytting og dritgrei og mannen som tar en skikkelig utfordring på strak arm med huset fullt av nyfødte og syke barn!

Dere har jammen vært flinke og det står det respekt av!

Kos dere på nabocampen de siste dagene og husk du slipper å vaske rundt til jul :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...