<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Tusen takk for gaven jeg fikk da jeg ble født. Gramatikken er ikke på plass nå på kvelden:) Godt jeg har dere...
* 5 om dagen * Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 nei,skal det det da? synes ikke det passet med noen komma der jeg..hehe
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Jeg syns ikke det skal være noe komma der.
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2008 Tusen takk. Da er vi enige:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå