CaspersMamma Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Har kjøpt speilreflekskamera til den vordende far i dag! Gjett om han ble overrasket og GLAD! Tenkte han måtte få det før fødselen så han kunne bli kjent med det og bruke det under den store opplevelsen;) Og så er det jo en fin ting som mor også kan bruke;)
L@boline Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Det var jo en flott gave! Tror vi skal investere i et bedre kamera før fødselen vi også, men det får nok bli spleisegave til oss begge fra oss begge :-)
Makko med to små gutter Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 For en flott gave! Vi har kjøpt (dvs fått halve av mine foreldre) nytt videokamera... Og sambo har brukt feriepengene sine på å kjøpe stressless :-) Ellers har jeg kjøpt en flaske god whiskey fra bestillingsutvalget som jeg tenkte jeg skulle smugle med meg i sykehusbagen problemet er bare at slike flasker lager lyd....
mamman-til-madeleine Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Jeg gjorde det samme :0) Ingen av oss klarer å holde på gavene til de egentlig skal overrekkes, så han fikk sin på torsdagen. Det var også litt for å få ladet det opp, bli kjent med det osv. før den store dagen. Responsen var ihvertfall helt fantastisk, så det var moro :0) Selv fikk jeg en rålekker sort Burberry skinn-veske, så jeg var minst like fornøyd :0) :0)
gullunge+1imagen Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Har bestilt ipod-nano til gubben, vet han har sikla etter en kjempelenge nå, så håper virkelig han blir fornøyd:) Skal prøve å holde meg til etter fødsel før han får den, men tviler på at jeg klarer det:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå