Gå til innhold

gulping..

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min får både MM og MME. det har han gjort siden han var 14 dager.

Nå de siste 14 dagene har han begynt å gulpe litt. Aldri gjort det før nå.

Når det kommer har han fordøyd næringen for det er bare tynt vann med hvite klumper.

Kan det lønne seg å bytte MME merke?

Han får NAN1 nå...

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han?

Kanskje det er tenner på gang.....?

Skrevet

Jeg hadde en skikkelig gulpe unge. Vi var søkk våte hele tiden og luktet surt, gulpekluten var like sefølgelig som bleier når vi skulle noen plasser. Dette gikk over da vi begynte med fast føde i 6 mnd alderen. Jeg ser ingen grunn til at du skal bytte på noe som helst. I perioder er de mer grådige, derfor gulper de opp overskuddet. Men du må jo se på din baby, hvis han gulper opp alt han spiser å blir slapp er jo det noe helt annet. Hvis du er usikker så dra jevnlig til helsestasjon for å veie, og prate med helsesøster.

Får han mye luft i magen? Kan jo hjelpe noe på gulpingen at du holder flasken riktig slik at han ikke super inn for mye luft.

Ikke stress så mye med dette, det viser bare at babyen har næringsvett ;o)

Skrevet

ja, neida jeg stresser ikke.

som sagt får han i seg næringen.

kan gå lenge etter mat at han gulper.

jeg lurer også litt på tenner, for han har begynt å spise mye på hendene sine, og han har begynt å sikle.

er bare 3 mnd da, men er visst mange som får tenner da også.

han får minimalt med luft. bruker dr. brown flasker.

han har ikke magevondt og har bæsjebleier hver dag.

Skrevet

Mi jente gulpet også en bra stund etter hunn hadde spist, og gulpet var akkurat som du beskriver. Det kom av at hun var grådig, og noen ganger var det et resultat av at noen hadde trykket henne på magen.

Prøv å bytte mme og se om det blir noe forskjell. Det skader jo ikke. Men jeg tror at du vil få samme resultat :o) Lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...