Gjest Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har fått en kraftig bihule betennelse der spray å paracet ikke har effekt. Skal til lege i morgen og da kan det bli aktuelt med antibiotika. Jeg ammer enda mitt 17 mnd gamle barn. Har planlagt avvenning innen kort tid. Er alene med henne nå, og hun er svært bestemt på at hun vil ha pupp. Jeg kjenner meg så dårlig at jeg ikke vet om jeg klarer avvenning helt alene nå. Hun kan vel ikke få pupp hvis jeg tar medisiner? Er nytilflyttet og kjenner ingen som kan hjelpe. Får svar hos legen i morgen, men ligger her å kværner med disse tankene. Takk for innspill.
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Jeg gikk på penicillin to ggr mens jeg ammet pga brystbetennelse. Hvis du sier at du ammer,kan det hende du får medisin så du kan amme ved siden av?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 jeg hadde mange pencillin kurer da jeg ammet, og kan ikke huske at jeg ikke kunne amme pga medisinen, hun fikk mme noen ganger men fordi jeg var for syk til å amme... men si det til legen iallefall, at du ammer
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Ja, må jo si det. Men det høres ut som jeg kanskje kan amme da:o) Litt mindre problemer når man er syk å ikke klarer å ta opp kampen. Herregur hvor utslått jeg har blitt av en liten bihulebetennelse! Føler med skikkelig sippete, men det gjør jo skikkelig vondt. Nesten som tannpine!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 det ER lov å "sippe" når man har betennelse, det er kjipt å være syk. God bedring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå