Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Bare lurer på hvor kjapt disse småblødningene kom etter at dere begynte på pillene? Jeg runder snart 1 uke og tar meg sjøl i kikke etter dem allerede.. Litt tidlig kanskje?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Fikk de ca ei uke etter jeg starta-varte i ca 10 dager. Så ingenting igjen før etter 3,5 mnd og da var det litt bare. Etter det ingenting.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 De kom da jeg sluttet å amme, tydelig at det skjedde noe med hormonnivået i kroppen da, så det forstyrret.... Småblødde hver uke i mange uker før jeg ga opp og sluttet med dem. Hoppet av i svingen to ganger og vips var jeg gravid ;-) Det anbefales dermed ikke som prevansjonsmetode!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Jeg hadde normal mens første gang, så kom den igjen til vanlig tid, men den varte veldig lenge (hadde småblødninger i 14 dager). Etter det ingenting, og jeg håper det holder seg sånn.... Ellers ingen andre bivirkninger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå