Gå til innhold

Beholde eller ikke? Redd og lei meg......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet nøyaktig når jeg har mens og eggløsning, da jeg og kjæresten kun bruker kondom som prevensjonsmiddel(jeg får store forstyrrelser av p-piller,har forsøkt 4 merker,samt ceracette)

Vi var på "kjærlighetstur fra den 26 mai til 1 juni, og hadde endel sex på den turen, med kondom såklart. Men den ene kvelden, natt til 30 mai, var vi begge kjempefulle av masse champagne på hotellsengen, og vi glemte(eller ga faen???) å bruke det vi burde. Jeg skulle hatt eggløsning rundt den 4 juni.

Jeg husker vagt at min mann sa: det er så rar konsistens her.... før jeg våknet neste dag. Da hadde jeg grusomt vondt. Dvs vondt i form av "mensmurringer"... da særlig i ryggpartiet nede. Kjempevondt hele dagen, og dagen etter der også... Jeg spurte ham om vi hadde brukt det vi pleier og han sa at han "glemte" kondomet. Dette var natt til lørdag, og vi kom hjem søndag. Mandag dro jeg på apoteket og kjøpte en angrepille.

Jeg hadde stadig murringer og da jeg dro på ferie nå den 15 juni hadde jeg meget ømme bryster. Da jeg var der nede tok jeg en test som viste negativ. Jeg kom hjem den 23 . Idag ble jeg kvalm, og tok en test, den var positiv.

Nå skal det sies at på denne jenteturen var jeg konstant på festligheter, siden jeg sjelden får slike turer, vi drakk hver eneste dag i 8 dager. 4 av dagene så mye at det var ALT for mye..

Nå er jeg LIVREDD...

Vet ikke om jeg tør beholde. Har en sønn på 4 år fra før. Vil egentlig beholde ....Men all alkoholen(og det i STORE kvanta) gjør meg veldig nervøs og usikker.......

Vet ikke engang hvor langt jeg er,og jeg drakk jo sist i min søster sin bursdag for 2 dager siden! MASSE champagne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var et innlegg om dette tidligere i dag, og må si at tenk så mange som blir unnfanget på f.eks festivaler da, og der flyter jo alkoholen, går jo bra det og, er værre å drikke lenger ut i svangerskapet siden det da blir tatt opp i morkaka og sirkulerer.

Du skal sikkert til lege snart, siden du er gravid, legg alle kortene på bordet der, og fortell om alkoholen, da kan du få råd fra noen som virkelig kan dette :-)

Skrevet

Det går nok kjempe bra for det om, i begynnelsen tar ikke forsteret opp næring fra mor, å dersom barnet blir skadete av "for mye" alkohol resulterer det som oftest i spontanabort..

Men snakk med lege eller helsestasjon så blir du nok litt tryggere på sitvasjonen.

Det er selvsagt ikke bra å drikke under graviditet, men har nok blitt litt for mye hysteri rund dette, folk bør ikke skremmes til å ta abort for de tror det er noe galt med barnet pga, alkohol.

Så dette går nok bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...