Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jenta mi har et øye som er mindre enn det andre? Hva kan det være? Hun er 6mnd
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Det var et underlig dib spørsmål Er det ikke leger der du bor?????
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 er sikkert ingenting galt da,er nok bare sånn.men spør heller lege du
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Leger? Hva er det? Her er det aldri hjelp å få:-( Må vente i 3-4 uker skal man få en legetime, å når man først kommer til en lege så snakker den DÅRLIG norsk:-( Men oppdaga det tidligere i kveld, så har ikke vert sånn lenge.. Hi
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Hvis du oppdaget det i dag ville jeg ha oppsøkt lege i morgen (og jeg er ikke en sånn som løper ned dørene på legekontorene) For synet tuller man bare ikke med. Kan være et stikk på øyet eller noe han har fått på øyet. Kanskje en begynnende øyensykdom. Det hadde jeg tatt alvorlig.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Det er faktisk ganske irriterende at det er 3 ukers vente tid til fastlege. De sier jo at man kan få en akutt time, men hvis alle skulle gjøre det faller jo ordningen i fisk. Sist jeg var hos legen troppet jeg opp til timen min, da han spurte hva han kunne hjelpe meg med fortalte jeg som sant var at det som feilte meg hadde blitt selvmedisinert bort for en uke siden. Og at jeg var blitt frisk. Tror ikke de tar noe selvkritikk. Syntes legene ikke burde fylle listene sine til randen for å tjene mest mulig penger. Samfunnet burde gå inn og sette et tak på antall pasienter.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 Øynene skal man ikke tulle med nei, har selv operert to ganger før jeg var 5år pga noe medfødt. Så skal ivertfall ta kontakt med helsestasjonen i morgen, der kan jeg få time til en lege om jeg er heldig.Om de har lege der i morgen da, får håpe det! Fastlegen kan jeg ivertfall bare glemme, tidligest en time om 3 uker + at jeg ikke skjønner hva han sier:-( Snakker gebrokken dansk eller noe sånt Hi
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #9 Skrevet 30. juni 2008 Siden du selv har hatt problemer med øynene bør de iallefall ta deg alvorlig, ofte så kommer man ut igjen fra legen med følelsen av at man blir sett på som hypokonder og at en har brukt deres dyrebare tid til bare tull, selv om man har brukt sin egen dyrebare tid på å vente i 3uker og 2timer på venterommet:-( Håper du får snakket med en lege fort, slitsomt å bekymre seg lenge på vegne av desse små!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #10 Skrevet 30. juni 2008 Ja håper virkelig jeg får prate med noen som tar meg på alvor. Ikke noe kjekt når de bare sier at det ikke er noe å bry seg om osv, jenta har hatt nok problemer nå. Så håper det ikke er noe mer:-/ Men vil sjekke det ut ivertfall, så får krysse fingrene:-.)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #11 Skrevet 30. juni 2008 Lykke til i morra da, håper det ikke er noe alvorlig!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #12 Skrevet 30. juni 2008 Ei venninne har ei datter med et øye som var mindre enn det andre, og det viste seg hun var blind på det lille øyet. Så få time til spesialist.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #13 Skrevet 30. juni 2008 Takk for det! Nei håper virkelig ikke det, for jeg har masa litt ang. gutten min å få sjekke øynene på han, men de sier bare at de ikke kan gjøre det enda, noe jeg mener er tull. Men om det skulle være noe med hun, så skal de få sjekke han også. Gir meg ikke, de kan jo bare lese papirene mine fra jeg var liten.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #14 Skrevet 30. juni 2008 Uff da, ikke noe gøy når det er små barn som blir "ramma" av sånt. Krysser fingrene for at det bare er en liten "fille ting" som gjør at hun har et lite øye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå