Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Here it goes, er det noen som har blitt på tjukka bare ved at mannen er inne i en en liten stund? Altså vi holdt ikke på så lenge at han direkte hoppet av i svingen, men han kom etterpå. I tillegg hadde han kommet en gang da han kom inn i meg, noen muligheter for at sædcellen kan overleve på penis? Om jeg skulle bli gravid er det ikke verdens undergang og et barn ville alltid bli ønsket velkommen.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 JA, muligheten er det slik du forklarer;)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Muligheten for å bli smelt på tjukka er der da ja....:-)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Det er sikkert mulig, men jeg lurer på hvor sannsynelig det er. Prøvde selv å bli gravid i nesten 2 år så jeg tenker på det å bli gravid som litt komplisert. For mange er det nok veldig enkelt.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Vi strevde også LENGE, og ser jo også på det å bli gravid som utrolig komplisert, ALT skal jo klaffe, men for noen skal det ikke mer til enn dette for å bli gravide, så muligheten for at HI er gravid er der ja! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå