Hilsen Aud Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har hele tiden vært av den typen som kun bader sønnen min 1 gang i uken. Men nå som han spiser mer med hendene og har en tendens til å gni maten inn i håret og hele ansiktet, ser jeg behovet for å bade han oftere. Helst hver kveld. ......
Sarah70-har 2 gull Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Vi bader hver annen eller hver tredje kveld - men når det har vært varmeperioder bader vi hver kveld. Har litt hudolje i vannet så ikke han skal bli tørr. Og så synes han det er så moro!
*Rutletutt* Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Nå er Milla 11 mnd - hun bader hver tredje dag. Hun blir så tørr i huden hvis det blir oftere enn det.
sk85 Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Vi bader henne hver dag.. Hun synes det er kjempe gøyt å sitte i karet.. Plaske Plaske.. Håret vasker vi kun hver 3 dag..
☆Lille my* Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Her bades det ca 2 ganger i uken ettersom pjokken har eksem! Vi bruker kun babyolje! verken såpe eller sjampo! Flere som ikke bruker det til barn på 10 måneder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå