Gå til innhold

IKM juli??

Anbefalte innlegg

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Noen her med IKM 1juli? I morgen altså..

Noen som skal teste da??

Jeg har ikm i morgen, har ikke hatt noen sympt, har ikke testet, mens smerter de 3 siste dagene...så tanta kommer i morgen.

Men jeg vil ønske alle testere lykke til i morgen!

Hvis helvete fryer over, og jeg ikke får tanta...dvs. jeg er gravid...ja da sier jeg seff i fra ;) (ingen fare for det)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Tina-Mari,

Jeg har ikm i dag 1juli eller i morgen....(litt ustabil syklus så vet ikke helt da). Jeg har heller ingen symptomer og er egentlig litt skuffet over det he he...Tenker at det ikke har gått denne måneden. Men jeg har jo hatt flere symptomer de andre månedene og har ikke vært gravid, så vet ikke hva jeg skal tro. Har ikke turt å teste ennå, men tenker å ta en test torsdag hvis jeg ikke har fått tr. Drar på ferie fredag så kjekt å vite...

Har du barn fra før?

Jeg har en datter på 2,5 år og vi er nå i 3pp.

Lykke til hvis du holder på å teste nå. Veldig spent på om du er gravid. Hadde vært morsomt om ingen symptomer faktisk er et symptom på graviditet :)

Skrevet

Hei Tina-Mari!

Jeg har også IKM i dag eller i morgen. Har enda ikke fått tr på besøk, men har heller ikke testet... Testa i går, men negativ. Men det kjennes ikke ut som om tanta kommer enda heller, pleier da å ha sånn spesiell murring helt ned i underlivet. Den har jeg ikke denne gangen, bare stikker oppe i magen..

Venter noen dager til for å se om tanta dukker opp eller ikke...

Hvordan ligger du an nå? Testa eller??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...