Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Folk ser inn til deg, men ikke rett inn.
Blue Lady Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Ingen spøkelser hehe... neida hun over her har sikkert rett
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 haha.. jeg har altid trodd at det betydde ingen spøkelser.. eller at ingen hadde død der, og har aldri forstått folks behov for og ta det med... haha
Little Dreamer Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 at ikke naboens utsikt går rett inn i vinduet hos deg...sånn ca.
MammaMia123 Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Haha, jeg har alltid trodd det betydde at det ikke bodde noen der lengre.. Altså at det er ledig fra d.d. Hehe )
Hilsen Aud Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 det betyr jo at ingen har direkte innsyn til leiligheten. Når vi var på en visning og megleren sa at det ikke var "gjenboere" presterte mannen min å si så alle på visningen hørte det: "Så da er de flyttet ut og alt er opp- og avgjort? DET er jo flott. Så slipper vi å måtte kaste de ut og sånn". Da ble jeg litt flau ja.... he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå