Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 37 i dag, og jeg merker ingenting... : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ale har visst kynnere, men ikke alle merker dem. Jeg er 39+5 i dag og har til dags dato ikke merket noe som helst...

Skrevet

Jeg har ihvertfall så det holder.. Har vært sykemeldt for dette store deler i svangerskapet..

Skrevet

Jeg har MASSE! Enkelte dager har det vart hele dagen, andre dager er det verst på ettermiddag og kveld. Er 37+1.

2.gangs.

Skrevet

Jeg må si at jeg har veldig lite av de altså.. Startet tidlig med kynnere, de var faktisk ubehagelige også, rundt uke 20 tror jeg. Så mista jeg de leeenge, og nå(32) har jeg de igjen, har hatt noen uker.Men det er veldig lite, og kun når jeg ligger på ryggen..Nå er de ikke vonde i hele tatt

Skrevet

Min jordmor sa at alle har kynnere,men at ikke alle merker dem. De skal skjelden være onde også vistnok.

Jeg er 39+4 å har kjent lite under hele svangerskapet.

Skrevet

Jeg har hatt kynnere siden uke 20. Er nå i uke 33, og nå har de blitt vondere enn tidligere. Har også blitt sykemeldt på grunn av disse kynnerne, kan omtrent ikke bevege meg uten at magen blir steinhard, og jeg må puste meg gjennom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...