augusta Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg er i uke 37 i dag, og jeg merker ingenting... : )
Ophelia & Jr. Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Ale har visst kynnere, men ikke alle merker dem. Jeg er 39+5 i dag og har til dags dato ikke merket noe som helst...
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har ihvertfall så det holder.. Har vært sykemeldt for dette store deler i svangerskapet..
trude lutt Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har MASSE! Enkelte dager har det vart hele dagen, andre dager er det verst på ettermiddag og kveld. Er 37+1. 2.gangs.
C@milla *EMIL* Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Jeg må si at jeg har veldig lite av de altså.. Startet tidlig med kynnere, de var faktisk ubehagelige også, rundt uke 20 tror jeg. Så mista jeg de leeenge, og nå(32) har jeg de igjen, har hatt noen uker.Men det er veldig lite, og kun når jeg ligger på ryggen..Nå er de ikke vonde i hele tatt
Mamma til nr2<3 Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Min jordmor sa at alle har kynnere,men at ikke alle merker dem. De skal skjelden være onde også vistnok. Jeg er 39+4 å har kjent lite under hele svangerskapet.
lillespire08+10 Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Jeg har hatt kynnere siden uke 20. Er nå i uke 33, og nå har de blitt vondere enn tidligere. Har også blitt sykemeldt på grunn av disse kynnerne, kan omtrent ikke bevege meg uten at magen blir steinhard, og jeg må puste meg gjennom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå