Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ingen skravletråd for oss jeg, men alle holder vel sengen i disse dager. Er en spennede pp for meg denne måneden for jeg har prøvd meg på temping. Er litt usikker da for i følge fertilityfriend hadde jeg eggeløsning 24.juni, og det er på dag10 i syklusen min. Er ikke det vel tidlig??

Men men, vi har nå hatt oss litt annenhver dag hele tiden vi da, så får vi se hvordan det går. Håper virkelig spiren sitter nå, for det hadde vært en perfekt tid å få på. Har sent april barn fra før og jeg ønsket egentlig at jeg hadde fått litt tidligere på året. Men for all del, når som helst passer for meg nå, selv om det helst skulle vært igår:-)

 

Hvordan går det med dere andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Er litt usikker da for i følge fertilityfriend hadde jeg eggeløsning 24.juni, og det er på dag10 i syklusen min. Er ikke det vel tidlig?? "

Hvor lange sykluser har du? Det er vel ikke så tidlig om du har 24-25 dagers sykluser. Tror ikke dette er unormalt uansett, det er så individuelt. Kan variere veldig.

 

Jeg er i min 21 pp, og skulle kanskje tro jeg hadde mistet motet. Men jeg er faktisk litt optimistisk nå fordi jeg for første gang har prøvd å finne ut når eggløsningen er med temp.måling og el-tester. Jeg tror jeg hadde el på dag12 og har syklus på 28 dager. Jeg trodde før jeg hadde på dag14. Denne gangen har vi hatt sex veldig hyppig rundt el, ca. to ganger pr.dag. Dessuten prøver jeg wildyam i lutealfasen. Spent på om dette fungerer. Jeg er optimistisk. Håper på ikm 15.juli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...