Gå til innhold

Plutselig er jeg her :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann er nok blitt helt frisk, for noen har vært å tulla med antenne og kort bak på pc`n som står i ett hjørne under skrivebordet!

Ikke signal og ikke noe som tydet på at vi faktisk kunne ha omgang med den virtuelle verden. NÅ skal jeg se om jeg klarer å hente inn det siste dere har skrevet, så kan det hende jeg klarer å svare litt sånn pø om pø :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig å se deg igjen!!!

Store gutten er nok frisk ja...Klart man må sjekke hvordan ting inni pcen virker... Fine ting vettu... *ler*

Skrevet

" Det er jo det han lærer av", sa min mann når storebror skrudde fra hverandre ting og tang for å "fikse". Det kan jo være noe i det,- tenk når du kan spørre store gutten om å fikse dataen :-)

Skrevet

Fint å se deg igjen, Trollmora!!

 

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...