2nydeligesmå Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg sitter her og er litt i stuss.. Skal prøve å gjøre historien kort, og håper noen kan ha noen lure svar til meg. Har en datter på 14 mnd, og har siden fødselen hatt uregelmessige mesntruasjoner. De to siste gangene har det vært 5-6 uker mellom. Forrige mens begynte ca. 10. juni. Forrige lørdag (21. juni) hadde vi sex (sjelden kost for tiden..). Søndag hadde jeg noe mensmurring. Søndag/mandag hadde jeg en liten spotting - lys brun utflod. Tenkte ikke så mye over det, syklusen min har jo bare vært surr i det siste. Men så kom lørdag (28. juni) og da hadde jeg skikkelige menssmerter hele dagen. Kjente også litt i går, og har hatt en god del murring i dag også. I tillegg har jeg vært småkvalm sånn av og på hele dagen. Mensen har jeg ikke sett noe til. Det skal sies at kvalmen satte inn en uke etter eggløsning i forrige svangerskap. Er det mulig at jeg er gravid??
2nydeligesmå Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 Men det er vel ingen vits å ta test ennå. Hvis det er sånn at jeg hadde eggløsning forrige søndag/mandag, så vil det vel ikke slå ut på en test enda? Får jo egentlig ikke noe svar før en evt positiv test eller mensen kommer, men sitter her og lurer på om det er i det hele tatt er teknisk mulig.
Arytai Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Nei, da er vel sjansen større til å få negativ test...Men du kan jo ha blitt gravid og kjenne det på kroppen allerede nå. Jeg kjente det samme syklus som jeg ble gravid men den viste negativ. Tre uker etter viste den positiv. Men jeg mistet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå