Gjest Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Pluttselig fikk jeg se reklame for en nettside og jeg tenkte så klart på deg. Sprøtt var at denne nettsiden hadde så utrolig mye kult da så jeg må jo bare dele den med deg=) http://www.ragnarakk.no/
ragna Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 jeg likte den ene kåpa, helt til jeg fikk se navnet "hellbunny"...hmm. ble litt for jævelsk for voldsomt uskyldige meg.....høhø. tør ikke bestille siden man ikke får opp svære bilder slik at man kan studere detaljene godt nok, tenk om kåpa er dekket av hellbunnies liksom?? barna skal ikke ha hodeskaller på klærne sine så lenge jeg får bestemme i dette huset (kan godt hende jeg må svelge en kamel en eller annen gang)
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 For min del var det mye kult der, falt veldig for den ene kjolen *made in hell* =) Passer meg ypperlig=) Her i gården påtvinger jeg hodeskaller fra fødsel og fram til de går ut herfra, kjetting og hengelås følger de også. 8 åringen her har bedt på sine knær om å få slippe flere hodeskalleklær, så har opprettet et system at det er bonus for han når pliktene er gjort, da slipper han=)
FuckFace Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Jeg måtte selvsagt inn å tyvtitte og må se meg nødt til å bestille denne: http://www.ragnarakk.no/index.php?act=viewProd&productId=1624 Såååå stilig!!!
ragna Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 den var faktisk litt søt! men uten jakken over da.
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Nice,nice.....vurderer sterkt jeg også, men har en fast plass fra usa som er favoritt og en del billigere=)
ragna Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 fnis. hodeskaller er bare harry! jeg kan ikke hjelpe for det, men jeg klarer ikke å forandre mening. det er vanskelig å kjøpe klær til snart toåringen for å si det slik. det florerer jo med harryhodeskalleklær!
FuckFace Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har en på 5 og en på 1, men har fremdeles ikke et eneste hodeskalleplagg. Ikke fordi jeg misliker de, men har bare ikke kjøpt. Så joda, det går an å kjøpe klær uten... Styr unna H&M.
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #9 Skrevet 3. juli 2008 Hehe, det samme meningen jeg har om prinsesseklær, men heldigvis har jeg bare gutter så jeg slipper det problemet der, med å finne klær uten prinsesser på=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå