prinsessetamtam Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Har i likhet med maaaange her hatt mye trøbbel med bf. Å klare å være venner for sønnen vår sin skyld har til tider vært utfordrende og ikke minst en lang prosess. Har mye dritt på fyren,men allikevel fokusert på at han tross er en person jeg en gang var veldig glad i, og at han tross alt er en god far. Anyways, nå snakker vi om å ta med sønnen vår på sydentur sammen. Kun som venner, ikkeno seksuelt mellom oss. Har ikke bestilt tur ennå, og kanskje det ikke blir noe av(pga penger og mangel på tid i sommer, har en del andre planer også), men jeg syns det er så flott at vi faktisk er på et punkt hvor vi kan gjøre sånne ting sammen! Det føles lettende! en lettet klem fra
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 må være så deilig å ha en bf som er tilstede,og attpåtil kunne ha et bra forhold til han!! Lykke til,håper dere klarer å holde det sånn:D
prinsessetamtam Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 Takk, det håper jeg også! Som sagt har det vært en lang prosess å komme dit, og det er en prosess som kanskje alltid vil pågå, men det blir hvert fall bare lettere og lettere
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 ingenting er bedre:)For min del blir det nok aldri sånn,han vil ikke se lille engang...Trist:(
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Jaaa, slik har vi det også, vi har vær vår kjæreste nå og kan gjerne dra på en tur sammen fordet om alle oss liksom, fortiden har jeg lagt bak meg og barnefaren blir bare bedre og bedre med åra som går, tok oss 4år da å nå det som vi nå har.
Faderen Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Så fint da! Det er utrolig deilig for meg å høre at det finnes folk som klarer å organisere det på den måten. Det gir meg håp om at min egen situasjon skal utvikle seg på samme måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå