Gå til innhold

Vondt i musa etter barbering?!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte ta en "understellsbehandling" på meg selv her om dagen. Tenkte jeg kunne ta å barbere meg en siste gang før jeg skal føde. Har 3 uker til termin, så jeg følte at det var på tide.

Men det skulle jeg ALDRI ha gjort :/ Jeg viste ikke at musa ble hoven av å være gravid,men det trur jeg at jeg skulle ha forhørt meg om før jeg begynte. Pokker så stor, og fy faen så vondt det er nå i ettertid.. :/

Klarer så vidt å ta vaskedotten min borti musa før det gjør vondt..

Noen fler som har fått vondt i musa etter barbering når man er gravid?

Og hvorfor er musa så hoven når man er gravid?

PS: Jeg anbefaler å IKKE barbere musa når man er gravid :P

Det er IKKE verdt det as.. Heller masse BUSH :P *ler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg barberer hver 3.dag. Og jeg har et annet lite problem... det er så vanskelig å gjøre det med speil!! Det er IKKE et alternativ å ha hår.

Skrevet

Åh herregud.. Skulle jeg ha gjort det så hadde jeg ikke klart å gått etterhvert.. :/ Jeg kommer ikke til å barbere meg noe mer mens jeg er gravid. Er det for ille for de som skal kikke oppi der så får de barbere meg.. Jeg nekter.. Det gjør vondt etter barberinga og det er ikke behagelig å sitte på gulvet og prøve å finne en god stilling.. Betonggulv er ikke å anbefale når man har BL :/

Skrevet

har gjort det hele svangerskapet (39 uker), ikke at man ser nokka..men føler seg frem...nekte å la det gro te her allstå!!

Skrevet

hehe.. jeg trur det er hver sin smak dette her egentlig..

men jeg skulle ikke frem til no diskusjon med dette innlegget :P

jeg har faktisk et par spr mål og :P

men det er kanskje ingen andre som har fått større mus? :(

*kanskje jeg er litt spesiell* hehe

Skrevet

Jeg har barbert meg ca 1 gang i mnd hele svangerskapet.Siste gangene har jeg måtte følt meg fram(enorm mage).

Men nå lar jeg det gro..tenker ikke på intimbarbering..konsentrerer meg om at jeg skal få en liten prinsesse snart:)Kun 3 dager til termin!!

Dessuten er det litt gøy å føle seg 70talls..hehe!

Skrevet

hehe...joda...bolle mus..hehe

Skrevet

Samme her..hehehe!!Big mama;)

Skrevet

*puh*

det var da jaggu godt at det ikke bare er jeg som har bollemus :P hihi..

ble litt redd her nå :P hehe..

suti&lillemy¤fødeklar¤

jeg lo godt når jeg leste det du skreiv :P bra svart :P hehe..

er litt spennende med afro der nede ;p hehe..

skulle nesten ha farget det håret og *ler*

neida... *tihi*

Skrevet

Ja hvorfor ikke??Har jo måtte brent BHen også,for så å gå til innkjøp av gigantiske amme-BHer;)

Til tider har hårveksten fått fram urkvinnen i meg,men det tror jeg rett og slett er nyttig nå før fødselen:)hehehe

Skrevet

hehe... ja du sier noe.. jeg kan ikke si at jeg føler meg så veldig "vakker og delikat" når jeg er gravid..

Alt blir så mye vanskligere + at man må opp i en str man aldri trudde man kom opp i.. i både bukser, topper og bh`er.. hehe..

skal bli deilig å prøve å få den "gamle" kroppen tilbake :P hehe..

Skrevet

suti&lillemy¤fødeklar¤

du har jo termin på den dagen som jeg går ut i permisjon du ;) hehe..

lykke til :)

Skrevet

Så gøy:)jeg personlig håper det skjer noe i natt..samboer som serverer bringebær med vanilje og fotmassasje.Også tenkte vi å å ha litt gymnastiske bevegelser..håper det gjør susen..hehe!

Lykke til med prinsen din:)

Skrevet

Oi.. Det hørtes da utrolig godt ut.. :)

Lykke til med å banke støvet ut av senga ;p og ikke minst fødselen :)

tusen takk for det :) lykke til med prinsessa di =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...