Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Er sikkert det for noen. Jeg var ikke det.
Miss Misantrop Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Smak litt på ordet utroskap en stund. Hvis du har lovet noen troskap bryter du dette i stede for å avslutte det forholde først. Hvis du ikke har lovet noen troskap kan du ikke være utro.
Gjest ->>- Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 De færreste synes vel utroskap er greit. Men definisjonen på utroskap varierer selvsagt storlig mennesker imellom.
Duracella Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Ikke hvis man har LOVT å være trofast, nei. Et løfte er et løfte, og litt selvrespekt skal man ha. Og ikke minst respekt ovenfor den man har lovt noe til.
mor_til_2_84 Skrevet 30. juni 2008 #9 Skrevet 30. juni 2008 Det er vel aldi greit å være utro. Men vi er alle bare mennesker, og vi har alle årsaker bak våre handlinger. Vil ikke dermed sagt si at man er ond hvis man er utro.....
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #10 Skrevet 1. juli 2008 HÆ?? Om det er greit med utroskap hvis man er forelsket? Mener du det selv eller? Hvis mannen din kom hjem og sa han har vært utro mot deg .. men det var bare fordi han var forelsket... ville du da sagt "å ja, da så.. såklart, hvis du er forelsket er det selvfølgelig helt greit" *rister på hodet"
Monajenten Skrevet 1. juli 2008 #11 Skrevet 1. juli 2008 Det er aldri greit med utroskap - under noen omstendigheter. Men følelser kan ikke styres. Så hvis man blir forelsket i en annen mens man er i et forhold, og ikke klarer å legge av seg disse følelsene, gjør man det selvfølgelig slutt med nåværende partner før man beveger seg inn på nytt farvann.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #12 Skrevet 1. juli 2008 Du må være "lett" i hodet for å tro at det skulle rettferdiggjøre en svikefull og egoistisk handling.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #13 Skrevet 1. juli 2008 Var det jeg skulle skrive, så sier meg bare enig med Laybik jeg..
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #14 Skrevet 1. juli 2008 Jeg vil ikke kaste stein i glasshus, siden jeg var utro nettopp av den grunnen. Jeg skulle selvfølgelig avsluttet forholdet, men det var tvil inni bildet, forholdet jeg hadde var ikke bra, jeg var usikker på han jeg var forelsket i, osv osv.... MEN, enden på visa er at jeg nå er forlovet med han jeg var utro med... så det endte jo på en måte greit...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #15 Skrevet 1. juli 2008 Det går ikke an å bli forelsket i noen andre uten å være utro vel... ikke i mine øyne ihvertfall. Jeg synes man er utro hvis man flørter alvorlig, blir veldig godt kjent med en annen uten å gi utrykk for at man er sammen med noen fra før. Jeg har vært med på at han jeg var sammen med ble forelsket i noen andre. Det gikk ikke så lenge før han kom krypende tilbake. Var ikke så gøy når hverdagen kom for en dag.... Vi kom oss igjennom det, og har bodd sammen i mange år etter dette. Men det som jeg syntes var aller værst var ikke at han hadde hatt sex med henne, men at han hadde snakket så mye med henne. At han hadde gått til henne med problemer istedenfor meg. Nei, si det som det er med en gang eller hold deg i skinnet.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #16 Skrevet 1. juli 2008 Klart det. Men da må du først sørge for at du avvikler ditt nåværende forhold.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #17 Skrevet 1. juli 2008 her i gården er det nulltoleranse. Er du forelsket i noen andre, kan du dumpe partneren først. Såklart, god nok grunn å bli dumpet fordi partneren har forelsket seg i noen andre, selv om det er en uheldig situasjon. Men det spiller ingen rolle hvilket grunn det er dersom man er i forhold, for den holder ikke uansett. Min partner kunne aldri snakket seg ut fra utroskap.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #18 Skrevet 1. juli 2008 Hvorfor er du sammen med mannen din om du er forelsket i en annen?
Northernlights Skrevet 1. juli 2008 #19 Skrevet 1. juli 2008 En forelskelse går over. Det gjør aldri følelsene etter å ha vært utro. Det ligger i samvittigheten resten av ditt liv. Man avslutter det man har,hvis det er så fælt, før man tråkker over i andre (s)enger. Jeg var forelsket i noen andre for mange år siden, mens jeg var gift, men holdt det for meg selv til det gikk over.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #20 Skrevet 1. juli 2008 Et løfte er et løfte ja... Men hva om partneren din ikke vil ha sex med deg på flere år? I slike tilfeller klandrer jeg ingen for å bli forelsket og utro.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #21 Skrevet 1. juli 2008 De fleste blir litt eller alvorlig forelska i en annen hvis en er i et langt forhold. Jeg har vært forelska flere ganger. Noen ganger alvorlig, noen ganger bare litt. Tror jeg er bittelitt forelska etter en fest i helga, der en fyr flørta iherdig med meg og klarte å tenne meg. Selvsagt kan jeg ikke dyrke fram denne forelskelsen, men bare bruke den til å få litt energi. Den alvorlige forelskelsen jeg hadde for noen år siden gikk over den også. Man må være villig å stå imot en del ting hvis man skal være i et langt forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå