Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor har tenkt å starte nettbutikk med MT og slikt...

Hvor mye ville dere gitt for en lekker MT da jenter?

Jeg vet hva de norske nettbutikkene tar og sånn, men lurer da litt på hva dere tenker og mener om det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med minki inni ville jeg nok betalt oppimot 1000,-. Ellers er det nok et spørsmål om pris, fordi man kan alltids bestille direkte fra MT hvis man ikke finner stilen sin på de norske nettbutikkene.

Ellers vil jeg si at jeg foretrekker de nettbutikkene som har masse info, artikler, gode tips osv. Spesielt på bæretøy, fordi det er en underlig jungel å orientere seg i!

Skrevet

Tuuuusen takk for flott svar:)

*sender videre til svigermor*

Skrevet

Mei Tai, altså en bæresele...

(har du ikke sett de jeg har hatt med på treff?)

Skrevet

Rundt 1000 kr :) men da måtte den vært veldig pen og praktisk laget, innsvinget panel, sovehette osv.. Det er veldig mange som lager stygge mt :-S

Skrevet

Jeg har bare vært på 1 treff med deg (juletreffet på hotellet) og da så jeg ikke noe bæresele på deg:=)

Skrevet

Takk mami:)

Lizzy; da får du komme på flere treff! Hihi...

Skrevet

Dere treffes jo bare på dagen, og da må vi karrierekvinner jobbe vettu:) haha...

Skrevet

Hehe, og vi "hjemmemammaer/studenter" vi kan ikke på kvelden når vi har to unger som skal sove...

Skrevet

Hva med å ta den en helg da? På dagen?? For dan har karrierekvinner også tid.

:)

Skrevet

Ikke dumt, ikke dumt.

Passer best for de med større barn også. Som meg:)

Skrevet

Jeg kjøpte min for 1000 ca.da fikk jeg velge stoff selv.Synes det er greit å betale såpass når det er håndarbeid.(var med sove hette).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...