Gå til innhold

Ditt beste tips på dekkrem/brunkrem ??

Anbefalte innlegg

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Jeg har brukt Maxfactor sin longlasting brunkrem i maaange år..

Den er fin på meg men er litt lei av den nå...pleier å kjøpe Kanebo creme finish når jeg er ute å reiser da...

Hva bruker DU?

Jeg bruker ikke pudder...føler krem er best på meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid brukt krem tidligere, men etter å ha blitt overbevist her inne om i.d pudderet så er jeg faktisk hekta. Kjempefornøyd!

Skrevet

jeg bruker den brun"krem"mousseen de har på h&m kjempegod og lett og smøre ut,en drøm i forhold til brunkrem

Skrevet

Er det noens om fortsatt bruker brunkrem?! :o

Jeg elsker id-pudderet mitt, men man må virkelig ha den børsten som hører til altså. Ellers blir det ikke så bra!!

Skrevet

hehe..ja , jeg bruker brunkrem!! Og jeg har faktisk jobbet i parfymeri i 2år og prøvd mange brunkremer..og jeg bruker jo selvføgelig en som passer huden min...ikke sånn fjortis skille:-)

Har aldri prøvd id-pudderet...dekker det godt? Jeg liker å dekke til fregnene mine som kommer frem i solen!!!

Skrevet

Jeg er i alle fall fornøyd med dekkevnen :o) Ta på flere "lag" om man ikke er helt fornøyd med en gang og man ser ikke ut som man har maske på likevel. Jevner godt ut mine rødmussede kjaker og de 5 fregnene jeg har i alle fall, men det beste er å teste i butikken :o)

Skrevet

japp, det dekker godt mine fregner iallefall!! høhø..brunkrem høres så fælt ut fordi jeg synes det er grusomt med folk som bruker mørkere krem en det de er! hehe.

Skrevet

Bruker dere virkelig brunkrem, altså en krem som er brunere enn hudfargen deres? Må ikke dere dekke hele ansiktet da?

Jeg trodde man skulle matche foundation til hudfargen, og bruke det til å jevne hudtonen, ikke dekke alt. Hvis ikke man har utrooolig dårlig hud som må dekkes såklart.

Skrevet

Hehe..Tinker Belle på krigsstien igjen ;)

Jeg har jobbet som hudpleier for noen år tilbake og parfymeri. Har prøvd enormt mye.

Men faktisk...nå ligger Maxfaktor long lasting i sminkepungen min. *sammentreff*

Men jeg liker også

Id

Chanel

Dior

Kanebo

Skrevet

Jeg bruker foundation fra Chanel - kjempegod:-)

Skrevet

Brunkremen jeg bruker er nok litt mørkere enn hudfargen min ja, men ikke slik dere tror hehe..har faktisk ingen skille..og ser ikke ut som jeg har dritt i trynet..men skjønner tanken da..liker best den kremen fordi den dekker godt fregner etc..men kansje jeg skal kjøpe id nå..blir nok å kjøpe endel nye produkter i England i juli:-)

Skrevet

jeg sverger til id, men jeg har også faktisk en nyanse mørkere enn huden min og jeg har ingen skiller. Liker å se ut som jeg har litt farge i ansiktet, føler meg mye bedre da;o)

Skrevet

Har id-pudder men er ikke 100% fornøyd med det, uansett hvor mye jeg koster og koster det inn i huden slik at det smelter, så synes jeg det legger seg i smilerynkene mine og da blir det ufint.

Bruker ellers Kanebo pudder, solpudder eller den flytende natural glow kremen

Eller Dior pure-light

Eller lancome ett eller annet, huskerikke hva den heter i farten

Eller clinique foundation med litt skimmer i

Skrevet

Jeg bruker id nå, men savner brunkremen fra yves rocher faktisk :) det så mer naturlig ut, og jeg fikk finere glans av den.

Skrevet

jeg brukte krem før. men etter mye id snakk så måtte jeg jo prøve. og den falt veeeldig i smak altså. kjempefornøyd med den ja=)

Skrevet

id pudder her også. Blitt heeelt avhengig! Men man må ha kosten som hører til. Det er forskjellige koster. Jeg har kabukikosten, den har tette, faste hår, sånn at det dekker mest mulig. har du en kost med løsere, mykere hår, dekker den ikke fult så mye,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...