Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg slet voldsomt i begynnelsen, skjønte ikke en dritt av alle disse forkortelsene. Hva med å lage en ordbok til nybegynnerene så de henger bedre med i debattene? HI = hovedinnlegger, ev. TS som betyr trådstarter Bhg. = barnehage MM = morsmelk MME = morsmelkerstatning BF = barnefar EL = eggløsning IKM = ikke kommet mens eller noe sånn, den datoen man forventet mensen å komme. Det var de jeg kom på i farten...
Kaffemocca Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 os-overgangsstønad u/t-uten tekst i innlegget
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Hmmm.... da er jeg litt mer med.... ;o) Denne var kjekk!! Jeg har bare vært på andre fora tidligere; bli gravid, 1. trimester og slike..... Her skjer det jo litt!!! Kommer nye innlegg hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 PP- Prøveperiode (hvor mange mnd man har prøvd å lage barn)
Tommage♀♂ Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 SA-spontan abort (foreret dør og støtes ut) MA- missed abortion (fosteret dør men blir værende i livmor)
Northernlights Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Sv.Forg = svangerskapsforgiftning (samme som preeklampsi)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #9 Skrevet 30. juni 2008 Endelig har jeg funnet ut hva IKM betyr :-) Smart tråd!!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #10 Skrevet 1. juli 2008 Dytte litt... noen flere som har forkortelser på lager i dag kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå