Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Utrolig pinlig å spørre om dette, men må bare gjøre det likevel.... Har hatt ganske mye utflod i løpet av svangerskapet, noe jeg aldri har plagdes så veldig med før. Nå må jeg bruke truseinlegg hele tiden. Tenkte kanskje jeg skulle kjøpe den derre lactal og prøve den, men hu dama på apoteket så at det kunne hende at jeg hadde sopp hvis jeg hadde mye utflod... Men sopp skal jo som regel klø eller svi...Har aldri hatt det før så aner ikke hvordan det er.. Eneste jeg har merket er at jeg blir litt øm etter sex... Det lukter heller ingenting spesielt.. Men har ikke stikki nesa ned i truseinlegget heller da=P Noen dager kan den være tynn og hvit, mens andre dager kan det være gul/grønn og litt seigere på en måte...Huff.. Vanskelig å forklare! Hadde ikke så lyst til å forklare dama på apoteket om alt dette, siden sambo også sto der=P Og skal ikke til JM før i neste uke.. Noen av dere som har hatt lignende? Er det sopp? Skal jeg prøve med lactal? Det skal jo gjenopprette balansen i underlivet, kanskje det ikke er helt i balanse der nede nå som jeg er gravid?? Hehe.. For jeg tror nemlig ikke at det er sopp? Hva gjorde dere når dere som har hatt det hadde det slik? Ble litt langt dette, men måtte bare spørre=/
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=2659 Her står det en del om akkurat dette. Du kan jo evt prøve disse stikkpillene som skal gjenopprette balansen der nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå