Gizom81 Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Herrgud, var en tur på IKEA i sta, har aldri sett så mage gravide på et sted før, OK på førdeavdelingen og på førdselskurs... De er så fine der de går med strutt magen sin!
Villstyring *2009-baby?* Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Var du på IKEA på furuset da eller? Forferdelig mange med flott mage der hvert fall!! *misunne*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå