Hyacinth Bucket Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Er det mindre vondt rett etter en dusj eller spiller det ingen rolle? Like vondt uansett? Tok en stripe i går etter dusjen men det var så vondt at jeg ble rett og slett forbannet... haha. Sitter og psyker meg opp til resten...
OsloMor Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Da må jeg spørre: Hvilken voks bruker du? Har aldri fått dreisen på å gjøre det selv..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Ikke ta det etter dusj. Da er huden mykere og enda mer følsom. Og stram godt når du drar av voksen, ellers blir det unødvendig vondt.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Bikinilinja er vond å få til selv. om du har noen som kan hjelpe deg så er det fint. Her er gubben veldig behjelpelig når det skal mekkes i det området der.
Hyacinth Bucket Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2008 Den nye til veet - for sensitiv hud/bikinilinje og armhuler.
OsloMor Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Hm, slike ting vil jeg egentlig helst streve med selv, er kanskje litt sær jeg da? Har bare dårlig erfaring med Veet, men takk for svar. Tror jeg går til salong eller bruker høvelen;-)!
Hyacinth Bucket Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har også dårlig erfaring med veet fra tidligere forsøk. Fikk utslett så det holdt i lang tid etterpå. Men nå har det gått greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå