Stolt mamma og englemamma Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 kan man teste om morningen når man har hatt sex kvelden før? tenkte på at spermen kanskje ødelagte for testen? hehe.. ikke vet eg. og en ting til. noen av dere som har vert gravid før og hadde vanlig men første mnd? eg har hatt mensen, men eg spottet ikke. pleier å spotte 4-5dager før. dette er litt over en uke siden og eg har vert morgen kvalm siden det. i tilegg har eg vert utrolig trøtt og sliten. tusen takk for svar:)
*Mo9cA* Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Hei. Tror nok at man kan teste selvom man har hatt sex kvelden før for testene reagerer vel på hcg uansett vil jeg tro. Men jeg er ingen ekspert da, hehe;P Vet at noen har mens selvom de er gravide, men enkleste måten å få svar på om du er gravid er jo å ta en test:-) Hvis du nettopp har sluttet på p-pillen eller annen hormonell prevansjon så kan det klusse til syklusene og de vanlige pms symptomene slik at man derfor tror at man er gravid. Ta en test og hold oss oppdaterte:-)) Klem fra
Stolt mamma og englemamma Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 eg sluttet på pillen før jul, så tror nok ikkje det er den.. men men, er det bare det at eg har sluttet å spotte, er eg alikevel glad:D skal teste i morgen.. så da oppdaterer eg:) flere må bare svare;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå