Gå til innhold

Kynnere...

Makko med to små gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i hele dag hatt masse kynnere.... Ujevnt intervall, det kan gå så lite som 5min mellom dem, tipper sånn ca 5-6 i timen. Egentlig ikke noe ubehag ved dem.

-Snakket med føden i ettermiddag (siden jm aldri ringte meg tilbake) og hun sa jeg skulle ligge på sofa'n og ta det helt med ro. -Så lenge jeg ligger har jeg lite kynnere, men med engang jeg sitter/går kommer de "tilbake".

Lurer på hva jeg gjør i fht jobb i morra? --sitter stille hele dagen (50% sm) Har ordinær kontroll hos på onsdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her - jeg er i perm alt - 2 uker igjen- vanskelig å holde seg i ro for meg - er rastløs og vil få ting på plass- vi har nettopp flyttet :-)

du kan prøve meg litt varme- for meg hjelper det med en varm dusj av og til - kopp te eller en paracet hvis ingenting annet ogdet er for vondt i tillegg...

Skrevet

Er i uke 33 jeg da, så har lite lyst til at mini skal komme alt nå....

Skrevet

Har hattt det lenge jeg - begynnte vel i uke 29 tror- så ikke vær bekymret nei, men det er nok best hvis du blir hjemme imorgen (hvis ikke det er bedre i morgen ) og holder deg i ro- da pleier det å gi seg.

Skrevet

Tror ikke det er noen fare, jeg er i uke 31 nå og har hatt kynnere siden uke 16. Og noen dager er det så ille at jeg kan telle 20 stk i timen. Og har hatt regelmessige kynnere med 5 min mellom hver. Går litt opp og ned fra dag til dag.

Skrevet

Dere som har masse kynnere, tar dere det veldig med ro? Er det mening at jeg skal ligge på på sofa'n fram til fødsel???

Skrevet

Jeg er 100% sykmeldt pga kynnere. Gjør det jeg orker, tar pauser, vet hvor aktiv jeg må være for at kynnerne skal komme..

Skrevet

jeg har flust med kynnere hele tiden dagen lang. murrer godt i rygg og mage også, men ingen som har sagt at jeg må ta det med ro fordi! det er jo ikke dermed sagt at du kommer til å føde straks, er det det da?

Skrevet

jm på føden ba meg ligge på sofa'n og gjøre minst mulig. Skulle ringe tilbake om det ble verre...- noe det ikke har blitt, men det har jo ikke blitt særlig bedre heller, etter et døgn her.

-Jeg er selv født i uke 32, og mamma begynte slik med meg...

Skrevet

samme hos meg,men der tok de bakterie tester å det viste seg at grunnen var en inf i kroppen..streptokker i skjeden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...