meg & to små vampyrer Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Greit at syklusen min begynner å stabilisere seg snart to år etter fødsel, men merker selv (og mannen merker det også dessverre) at humøret er sååå opp og ned. Skikkelig plagsomt. Noen andre?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 *rekke opp hånda* ...men jeg har alltid vært sånn. På visse tider i syklusen kan jeg bare IKKE kontrollere humøret mitt uansett hvor hardt jeg prøver ((((((
meg & to små vampyrer Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 Når er det verst hos deg da? Vi skal jo liksom prøve på en ny unge nå da, men nå de siste dagene er jeg så sinna og oppfarende. Enda mer enn vanlig. ER på dag 12 eller noe slikt nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå