Gå til innhold

Jeg er så hormonell!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit at syklusen min begynner å stabilisere seg snart to år etter fødsel, men merker selv (og mannen merker det også dessverre) at humøret er sååå opp og ned.

 

Skikkelig plagsomt.

 

Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*rekke opp hånda*

...men jeg har alltid vært sånn. På visse tider i syklusen kan jeg bare IKKE kontrollere humøret mitt uansett hvor hardt jeg prøver :o((((((

Skrevet

Når er det verst hos deg da?

 

Vi skal jo liksom prøve på en ny unge nå da, men nå de siste dagene er jeg så sinna og oppfarende. Enda mer enn vanlig. ER på dag 12 eller noe slikt nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...