Lisa & lille Noah<3 Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 De jeg har hatt har tatt kvelden. Innrømmer glatt at jeg ikke har noen grønne fingre, så jeg trenger tips til blomster som tåler mye sol. Verandaen vår har sol på seg hele dagen og disse blomstene tålte tydeligvis ikke det. Solsikkene mine er de eneste som vokser:)
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Har desverre ingen tips, men hiver meg med på denne hvis det er greit?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Det som har overlevd best på min terrasse i sommer både med heten i mai og ferien vår i juni (bortreist - satte bare halvlitersflaser med vann på hodet oppi potta så den ble "selvvannende") var faktisk Pelargonia. De er litt tantete, men i lys rosa og hvitt er de ganske romantiske og søte ) Uten at jeg på noe som helst vis har peil på blomster hage (se hagen min så ser du hva jeg mener, hehe) så tror jeg nok det kan være lurt å velge blomster med tjukke blader som holder lenger på væske enn tynne..
Shabby Cheap Chic Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Lavendel og klematis har jeg som står i sola hele dagen... har heller ikke grønne fingre...
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Har du sol du da heldige du er. Hehe
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2008 Hehe når det er finvær da, sånn som i dag:) Ellers har det bare vært regn så blomstene bør vel kanskje tåle masse vann også hehe
Shabby Cheap Chic Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 Du kan jo skrike på sauen her inne.. Tror det er henne som er gartner eller noe sånt..
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 30. juni 2008 #9 Skrevet 30. juni 2008 Hei=) av sommerblomster kan du prøve surfinia/petunia/million bells, diascia, celosia. klematis klarer seg også fint i mye sol. =) diascia er absolutt finest. og celosia=)
Næsningsfrua Skrevet 30. juni 2008 #10 Skrevet 30. juni 2008 Million Bells er en slager her i huset. Verandaen har sol absolutt hele dagen, og de vokser bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå