Stine_ Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Hvorfor kan ikke vi snart få det til? har vært prøvere nå i 4 år.. hatt en SA.. nå begynner jeg å bli skikkelig deprimert av å ikke snart få til, alle rundt meg er gravide, ikke bare venner,men jeg syntes nesten alle jeg møter er gravide.. sukk....
*Mo9cA* Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Stakkar Stine:-(( Prøv så godt du kan å holde motet oppe. Tenk på alt du kan gjøre nå som du ikke kan som gravid og nyt det. Det har ihvertfall hjulpet meg litt:-) Nå har ikke jeg prøvd så lenge da, men føler virkelig med deg! Stooooor trøsteklem fra
boble <3 Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Det hørtes ikke morro ut nei Stine. Jeg kan nok ikke sette meg inn i din situasjon for har ikke prøvd så lenge, men forstår likevel at dette må føles vondt. Håper det klaffer snart for dere og at du uansett hva som hender får en fin sommer:0) *trøste klem* til deg!
doffine Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Vet nøyaktig hva du føler og tenker nå. Vi har prøvd i nøyaktig 2 år og 11 mnd. Har selv hatt to SA på denne tiden. En ting som hjalp meg mye var å holde meg vekk fra bim. Jeg klarte ikke alle de nygravide lykkelige jentene. Var kjempe glad på dems vegne, missforstå meg rett her. Men når en har prøvd så lenge så er det meget og forferdelig sårt å alltid måtte være den som skal gratulere. Og ikke være den som kan bli gratulert. Vårt ønske er jo å kunne få testen til å lyse gravid samt å bære fram et barn. Og etter så mange år så blir en ganske sårbar tilslutt... Få ut all gørr og guffe du føler og gråt til tårekanalene dine er tørre... det har jeg gjort og det funket. Kansje noe annet funker for deg.... Send en pm om du vil... stor trøsteklem fra en som kjenner smerten din;)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Kjære dg stine. Livet er ikke alltid rettferdig, men det har du vel funne ut på disse årene. det er vanskelig å være glad på andres vegne når de blir gravid, eller retteresagt, nesten helt umulig. For hver person rundt dg som blir gravid og venter en liten, da river det langt inn i hjerterota. Du har vel som meg av og til grenet dg inn i søvne. Jeg har ikke ord på hvor synd det er på dg, for det er så ufattelig vondt, kan ikke beskrives. Ett annet problem er at få forstår det. jeg har brukt år inn og år ut på å forklare venner og familie hvor vondt dette er, men ingen forstår det. når noen har vondt i ryggen, spør man ofte hvordan det går. det er ingen som av og til spør hvordan jeg har det, de tror at det hjelper at de ikke sier noe, for jeg må liksom tenke på noe annet. ja, de forstår rett og slett ikke. Jeg håper du har noen du kan snakke med. jeg har en veldig god vennine som virkelig prøver å forstå, her kan jeg slippe uten sinne. jeg må ha noen å snakke med for å takkle dette. Du skal få en stor klem av meg, jeg har ikke ord. Jeg håper du klarer det om ikke så lenge, og det gode er at de aller fleste klarer det en gang
Stine_ Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2008 Tusen takk for så fine svar jenter Dere aner ikke hvor mye jeg setter pris på det.. Jeg føler liksom at det er ingen andre enn dere her inne som forstår.. Jeg har ei go venninne som jeg snakker ofte meg, men hun fikk tvillinger for 4 mndr siden,så noen ganger orker jeg rett å slett ikke. Å andre som jeg snakker med sier som oftes "dere får det nok snart til, dere må tenke positivt, du er jo fortsatt ung!" Ja,jeg er ung!! takk for at du minner meg på det,men jeg vil ha barn nå.. ikke om 10 år! Det er så lett for andre å si.. Blir heller aldri spurt hvordan det går, for ingen aner hvordan det er å hele tiden tenke på barn.. Jeg har jo rukket å planlegge hele livet til ungen min jeg masse klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå