Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt på meg ganske mye, og trenger hjelp ang. riktig fasong til kroppsfasong.

Har store lår, såkalla ridebukselår, og rompa er etter hvert ganske "sid". Har noen "baggy"bukser, og synes de er greie, men det er ikke så enkelt å få tak i disse.

Kan noen hjelpe meg med ulike bukser? Butikkjeder? Type/merke/navn? Begynner å bli lei av å gå rundt i treningsklær =((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Ta gjerne kontakt me meg pr. mail her...da jeg drar på ferie nå, og har ingen peil på hvordan jeg skal finne igjen denne...

Vær så snill å hjelp meg!!!!

Skrevet

Sånn rompe og lår har jeg også og ender som regel opp med sorte "penbukser" som er litt vide (så ikke kontrasten mellom hofter og knær/legger skal bli så stor), linbukser (litt vide de også). Har hatt et par stretchjeans som jeg har fått skryt for, men bruker de ikke så ofte da jeg syns det er ultralite behagelig å gå med... Siste buksene jeg kjøpte var penbukse; Vivikes, linbukse; H&M, stretchjeans; Lene-V. Kan ikke si noe om det er "riktig" eller ikke, men jeg føler meg jaffal grei i det. Og så prøver å jeg å bruke smalere overdeler så jeg ikke ser ut som et telt :o)

Skrevet

Du skulle vel ikkje tilfeldigvis/forhåpentligvis huksa navnet deira/nummeret?

synes det er vanskelig å spørre damene i butikkane, da dei som regel er syltynne og ikkje skjønnar prøblemet =(

Skrevet

Husker jeg ikke dessverre (du mener navn/nr på buksemodell?). Inni den sorte står det "exclusive by Tara" men de har sikkert ørten modeller. Fordelen med ("min") Vivikes butikk er at damene ikke er skraltynne fjortiser, så der hadde jeg ikke vært redd for å spørre. Linbuksa fra H&M er bæsjebrun (æsj, men fin med hvitt/sort til) og virker litt høy i livet med sydd inn sånn slags fold øverst på låret men under linningen. Kjøpt nå i juni så de har den sikkert enda :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...