1+2=3barn Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 i dag har lille frøken bare skreke ved puppen.. hun vil ikke ha den.. å når hun endelig tar den så spiser hun ikke skikkelig.. å så er det på an igjen ved neste måltid.. prøvde i kveld å pumpe ut 20 ml og gi henne med flaske.. da drakk hun.. men hun skrek ved puppen 2 min før... hun er snart 10 uker.. noen råd eller noen som har opplevd det samme?? har ikke hatt problemet før..
Kakebakesøte Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Ja, eller noe i nærheten av det du skriver... hadde veldig problemer med høyre pupp en periode. Han var skikkelig urolig og spente seg, gikk i bue og var i grunn ikke fornøyd i det hele tatt. Venstre gikk veldig bra. Dette varte kanskje 1-2 uker også vips, over. Se det an litt, det er ofte noe som bare skjer, også går det over like fort som det kom...
Ville Vera Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Samme her. Aner ikke hvorfor.. Virker som hun plages mer med den ene puppen. Og når trykket står på er hun ganske rolig, men når trykket ikke er så kraftig lenger er hun så urolig og sliter en del i brystvorta : s Får liksom aldri tømt meg helt med bare amming. Jenta mi er 9 uker nå
fiskelisken Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har det på akkurat samme måte..og den høyre puppen. Skikkelig frustrerende. Før var det kosetiden våres nå er det bare klaging etter han har spist litt. Trodde jeg ikke hadde så mye melk til han men da jeg prøvde å klemme ut litt melk kom den spruten så det er ikke det som er problemet. Har tenkt på om det kunne være noe med nakken.. ?...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå