Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt sommerdundyne til barna, men synes slettes ikke de er så bra. Barna blir veldig varme. Selv kun i bleie så blir de svette og jeg har ikke spesielt varme barn, så det er ikke det det går på. Kjøpte de sommerdundynene de har på Princess og de skal være veldig bra sies det. Men jeg er langt fra fornøyd.

Jeg var egentlig i ferd med å kjøpe kunstfiberdyner til dem, men fikk ikke "lov" i butikken. Alle jeg var hos ville at jeg skulle kjøpe dun, selv de som ikke hadde dette i sortimentet sitt.

Vinduet til snuppa kan da ikke stå på vid gap heller...

Noen med gode erfaringer her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset sværger vi også til dun - mest fordi jeg synes det er behageligere. Vi bruker det somemr og vinter - har ikke sommerdyne til snuppa, men hun bruker fortsatt vugge, så dynen er jo ganske liten da. Hun ligger i tillegg på lammeskin, men vi har nok ganske åpen for vinduet om natten, så jeg synes ikke hun blir svett. På de varmeste nettene bruker jeg å bar elegge over henne et bomullsteppe.

Skrevet

Gullet vårt har sommer- og vinterdundyne fra fru lyng. Vinterdyna her for varm, så vi har kun brukt sommerdyna. Den funker nå også, men bruker kun et bomullsteppe når det er på det varmeste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...