:*lillefru*:har født*: Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Hei, er det noen som arbeider i nordsjøen her?? Hvordan går det med dere?
2barnsmamma77 Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Meg! Er 100% sykmeldt og har vert det det meste av svangerskapet. Er nå 20 uker på vei..
:*lillefru*:har født*: Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2008 Jeg jobber også i nordsjøen, er på jobb nå, laaaange dager. Er halveis i turen nå, men blir kanskje sendt hjem. Blodtrykket mitt er begynt å bli ganske lavt. Ble sykemeldt med mine 2 første fra ca uke 16. Jobber du på flyter eller plattform?? Jeg er på plattform ) Håper det går bra med deg )
des08 & aug10 Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Jeg jobber også i Nordsjøen. Er 17+3 nå, og det gikk veldig bra på jobb nå sist. Er hjemme på fri nå, og har fri tre uker til før jeg skal ut på plattforma igjen. Er spennt på hvordan det går neste tur, for da begynner jeg vel å bli litt større, å det blir vel litt vanskeligere å bevege seg rundt i annlegget..hehe! Hva jobber dere med da? Jeg er automatiker i StatoilHydro.
:*lillefru*:har født*: Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2008 Heisann Er 12+4 nå, skal hjem om nøyaktig 1 uke...jippi!! Jeg er dekksarbeider i StatoilHydro, jobber på plattform )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå