Gå til innhold

Ang vaskedamer... :)


Det lille klubbhuset på Haugen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med folk som glor på på de? Er det fordi det er ett blikkfang, å se noen støvsuge/tøake støv, eller fordi de ikke har sett en støvsuger før? :)Lurer fordi jeg har en slik sommerjobb, og kan ikke huske om jeg brukte å glo sånn før jeg vart en vaskekone selv! Vet du hva du gjør? :) Spennende å vite, bare! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usj det er pyton å bli glodd på - men gjør damer det også altså? Jeg var stuepike på hotell tidligere og da kunne enkelte av de mannlige gjestene finne på å sitte og se på mens vi vasket. Antok da at det var av slibrige grunner siden vi hadde skjørt (som ikke var veldig lange), men kanskje det er noe annet??

Skrevet

Ikke vet jeg! :) Snodig er det vertfall! :)

Skrevet

Og ja, damer og menn, alle aldre! :)

Skrevet

de glor sikkert bare fodi du er griselekker:)))

Skrevet

hehe... Vurderte den! :) Men kom vel fremtil at uniformen ikke akkurat fremhever mine beste sider! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...