Det lille klubbhuset på Haugen Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Hva er det med folk som glor på på de? Er det fordi det er ett blikkfang, å se noen støvsuge/tøake støv, eller fordi de ikke har sett en støvsuger før? :)Lurer fordi jeg har en slik sommerjobb, og kan ikke huske om jeg brukte å glo sånn før jeg vart en vaskekone selv! Vet du hva du gjør? Spennende å vite, bare!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Usj det er pyton å bli glodd på - men gjør damer det også altså? Jeg var stuepike på hotell tidligere og da kunne enkelte av de mannlige gjestene finne på å sitte og se på mens vi vasket. Antok da at det var av slibrige grunner siden vi hadde skjørt (som ikke var veldig lange), men kanskje det er noe annet??
Det lille klubbhuset på Haugen Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 Ikke vet jeg! Snodig er det vertfall!
Det lille klubbhuset på Haugen Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2008 Og ja, damer og menn, alle aldre!
Little Dreamer Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 de glor sikkert bare fodi du er griselekker:)))
Det lille klubbhuset på Haugen Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2008 hehe... Vurderte den! Men kom vel fremtil at uniformen ikke akkurat fremhever mine beste sider!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå