Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Ekkelt spørsmål kanskje..men noen som vet?hvor det gjøres og hva som skjer?
Bic&Bac Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Skal ikke si helt sikkert, men tror ikke du kan det. Ta kontakt med folkeregisteret?
Ladybug~N&E Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 mener å ha hørt at det er mulig å "skille" seg fra foreldrene sine. man må nok i retten for sånt. tror nemlig det bare er en dommer som kan avgjøre slike ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå