liz86 Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 er født 191186, ser du når eg blir gravid? hvor mange barn eg får??
Aventis Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Hei! Får opp en gutt på deg, i løpet av dette året føler jeg du blir gravid.. Fikk denne gutten veldig tydelig opp her, har du nettop fått barn, eller er du gravid nå, ? Tror du får 3 barn, men er usikker på kjønn på de to andre..
liz86 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2008 hei hei,,,, fekk ei jente i mars, å har en sønn født 21 nov 05.. tok test i dag så den var negativ....men ser du noe mer?? fortell fortell. gutt?? tusen takk gir meg håp på at ej blir fort gravid,,,,
Aventis Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Hmm.. Okei, men denne gutten jeg fikk opp var nyfødt liksom.. Vanskelig å forklare, men etter bildene jeg fikk opp, så er dette neste svangerskap, og det tror jeg ikke er så lenge til nei... Kan det hende du har testet for tidlig?
liz86 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2008 du skjønner har ikke fått mensen etter ej fekk jenta så vet ikke når eg skal ta testen, ser du når en test vil bli positiv da??
Aventis Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Klarer ikke helt se det nei.. Men har på følelsen at enten er du gravid nå, eller så blir du det snart..
liz86 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2008 takktakk=) ser du hvordan barnefar tar det?? he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå