Gå til innhold

Cerazette. ( blødninger)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på cerazette, og har gjort det i ca 10 mnd. For 2,5 uker siden fikk jeg mensen. Blødde da mørkt ca en uke, så så det ut som om det skulle gå over. Plutselig satt det i gang på nytt, og nå har jeg hatt mensen 2,5-3 uker. Kommer det til å slutte, eller må jeg kutte ut disse pillene? Kan det være en SA? Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er i alle fall at man blør i tide og utide med Cerazette. Ville kanskje trodd at det hadde stabilisert seg ettersom du har brukt de så lenge, men tror nok det er pillene som gjør det.

Jeg gleder meg til å slutte med Cerazette!

Skrevet

Da jeg var hos gynokologen sa han at det var ikke meningen at man skulle blø på cerazette pga det var enfasepiller med samme tabletteene HELE tiden. Så hvis jeg fortsatt blødde etter noen mnd så kom jeg ikke til å slutte med det heller. Samme gjaldt også p-sprøyte sa han. Cerazette og p-sprøyte er egentlig akkurat det samme, bare i forskjellig form. Han anbefalte meg hormonspiral i stedet, så det har jeg fått nå da:-)

Skrevet

Jeg har brukt cerazette i ca 3 mnd nå, og har hatt uregelmessige blødninger hele tiden, av og til i 3 uker i strekk. Men det har ikke vært sånn kjempemye blødning, bare bittelitt.. Irriterende...

Skrevet

Jeg har gått på cerazette i flere år,er super fornøyd!:)

Ikke hatt uregelmessige blødninger siden den første mnd... Slutta m pillen nå,en liten pause,men mensen har ikke kommet tilbake... Kanskje cerazette fjernet den for godt???:)

Skrevet

fikk aldri mens da jeg gikk på carazette. sluttet på pilla for 5 mnd siden og har enda ikke fått mens tilbake :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...