DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Datteren min på 6-7 uker snudde seg akkurat fra mage til rygg - tre ganger etter hverandre ... nå sitter pappan og jeg her å hyyyltuter begge to ... ;o)
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 hehe.. min gutt gjorde det samme 5 ganger etterhverandre dagen før han ble tre uker... ble ganske ville vi også... men det skjedde ikke igjen før han ble 3 mnd..hehe.. så kan være ganske tilfeldig.
hamsterpia Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Ikke for å være kjip og ta fra dere det store øyeblikket altså, men det kan faktisk være magevondt eller nakkevondt (låsing f.eks) som gjør at de snur seg så tidlig. For det er jo ikke helt "vanlig" at de snur seg når de er bare noen uker gamle.
mai mammaen til to Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 skikkelig gøy. mini her er 7 uker og snudde seg fra mage til rygg i sted også. gjorde det for litt over en uke siden og.. men er nok helt tilfeldig. datteren min gjorde det samme da hun var 6 uker. hun snudde seg fra ryggen til magen og. men så gjorde hun det ikke mer før hun var ca 3 mnd men gøy er det..
Gjest mphs Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Jenta vår har også tippet over noen ganger, men det er jo ikke kontrolert snuing. De snur seg først fra rygg til mave og så en stund senere fra mave til rygg. Første jenta snudde seg ikke kontrolert over fra rygg til mave før hun var 5 mnd og fra mave til rygg når hun var 6.5 mnd. Hun tippet også over tidlig. Hun vi har nå er bare 3 mnd så vi får vente å se når hun gjør det kontrolert.
mai mammaen til to Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 mphs er ikke alltid de lærer seg fra rygg til mage først.. datteren min lærte seg motsatt.. hun HATET å ligge på mage..hehe.. så da lærte hun seg det til slutt... tok vel en uke eller noe så rullet hun bortover gulvet..hihi... husker hun rullet fra stuen til kjøkkenet.... skikkelig morsomt...
2 hjertegull :) Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 Hehe, jeg ble så lykkelig, trodde jeg hadde ett geni barn da Mia snudde seg fra rygg til mage.. Men så feil kan man ta.. Det er kun fordi hodet er så tungt ennå, at de får overbalanse og tipper over..
vår baby Skrevet 1. juli 2008 #9 Skrevet 1. juli 2008 Hei. Grattis! Det har min sønn gjort fra han var 2 uker. Gjør det ennå, er nå 9 uker. Tror han gjør det pga. han hater å ligge på magen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå