Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei datter på 4 mnd som får mme og grøt..

hun spiser grøt om morgen og på kvelden.. men i sta så hadde det gått 3 timer fra hun hadde det forrige måltidet, å jeg prøvde da med mme, men det ville hun ikke ha.. hun skreik en del, å til slutt prøvde jeg med sukkervann og det drakk hun en del av...

og nå klokken 7 i kveld fikk hun grøt, og nå vil hun ikke ha mer mme:/

skal jeg da bare gi henne sukkervann å så legge henne?? for hun er ganske trøtt.. hjelp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Har ogsä en datter pä 4 mnd. Hun fär gröt 2 ganger daglig, og drikker masse vann etter mältidet. Hva med ä gi dattera di vanlig vann etter gröten? Sukkervann er vel bare hvis hun har vondt i magen? Vi gir vann til lunch og fenikkelte til kvelds (fra HIPP), hvis hun skulle fä vondt i magen. Hvis hun ikke er sulten, ville jeg nok bare gitt litt vann ja.

Svaret mitt kom ca 12 timer for seint. Häper det gikk i orden. :)

Skrevet

Hvor mye grøt gir dere da? Gir dere vann etter grøt,ikke melk????

Skrevet

hvorfor får de små grøt så tidlig??jeg ble anbefalt å fullamme til knerten er ca 6måneder...

Skrevet

Vi gir gröt fordi hun ville spise annenhver time hele natta, og hver time om dagen (og det var ikke ökedögn). I tillegg la hun ikke pä seg. Det annbefales ä gi gröt i stedet for mme, som tillegg när de er 4 mnd. Dessuten er jeg ikke sä glad i ä amme, men har biti tenna sammen i 4 mnd. nä.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...