Gå til innhold

Verve deg til buzzador?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm....... da tror jeg du må fortelle meg litt mer om det?????

Er det mye mas på tlf osv??

:-)

Skrevet

ikke noe mas på telefonen nej!

du får en mail når de har kampanjer som passer for deg. Feks nå fikk jeg min første kampanje om gratis hundematprøver fordi jeg har hund som en av interessene mine... Det er den første jeg har fått og har vært medlem i sikkert 2 måneder. :s

mange har fått masse kampanjer og gratisprøver, og alt du gjør er å motta den pakka. Teste produktet på deg og noen venner, (feks gi smaksprøver) og rapportere tilbake til de på nett om hva du synes!

Skrevet

hva er tingen med disse poengene?

Skrevet

du får vel poeng for verving og for antall innmeldte kampanjer. så får du bedre og bedre tilbud etterhvert som du får flere poeng tror jeg! :D

Skrevet

dyttepå.

Skrevet

får man bedre tilbud enn en philips barbermaskin? Den var jo ganske fancy egentlig

Skrevet

Hva betyr:

ev. c/o address (= annat namn på brevlådan)

og Ort da?

Skrevet

ikke skriv noe på co adresse.. det er om du bor et annet sted, eller altså om du bor hos noen andre som har den adressen...

ort er vel sted eller kommune e.l

Skrevet

hm, du det aner jeg ikke!

fikk du den som førstegangstilbud? heldig i såfall..

Skrevet

sambo fikk den som første.. meldte ham inn for ca 1 mnd siden. derfor jeg lurte på det med poengene, kanskje de har enda bedre produkter til prøvings ;o)

Skrevet

hehe, kanskje det ikke er så mange menn så de får bedre tilbud! meldte inn kjæresten nå jeg!!

Skrevet

Da har du verva meg:) Blir spennende å se om jeg får noen tilbud..

Skrevet

jippi!!!

Skrevet

kjekt å være innmeldt begge. Sambo ringte nå og han får visst også hundemat :s hehe håper det ikke er så mye :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...