Gå til innhold

Flere med veeeldig lite aktive foster/baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig ikke urolig, men kjenner at det plager meg litt at den lille i magen er så UTROLIG stille!

Har vært på UL for 3 uker siden, og fikk beskjed om at alt vei greit!

Men vesla i magen er så stille...gir gjerne fra seg ett spark eller 5 i løpet av en dag...og noen dager gjerne 10 også hvis jeg er heldig...

Er 21+3 uker nå, og har egentlig kjent bevegelser ganske lenge, men veldig lite hver gang...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en baby som er veldig aktiv,men siden jeg har foranliggende morkake,så kjenner jeg lite t il det dessverre,kan til tider bli frustrerende.

Skrevet

Jepp, lite her også, ennå jeg har to i magen :) Kjente også liv ganske tidlig, men det er så utrolig lite av det. Da jeg var gravid med Marius kjente jeg noe store deler av magen. Han var og helt spinnvill på ultralyden. Disse to lå omtrent helt stille på ultralyden, så de er nok forskjellige. Jeg er 20+4 i dag.

Skrevet

Babyen min var ganske aktiv fra uke 17- 22, men nå har hun liksom ligget litt på latsiden i det siste. Ikke sparket så hardt som i begynnelsen. Men jeg tror hun sparket frem mot magen da, og at hun har snudd seg med ansiktet inn mot ryggen min nå.

Jeg håper det er derfor hvertfall..

Skrevet

her går det veldig opp og ned, hvilket jo ikke gjør paranoiaen noe mindre. Jeg var på ul forrige uke og da var alt i strålende form. I dag og i går har det vært utrolig lite - mens andre dager føles det som det er kontinuerlig. Jeg er bare i uke 22+3 så jeg beroliger meg med at det er fortsatt noen uker til jeg kan bli helt hysterisk.

Man blir så veldig bevisst på det når en ikke kjenner noe!

Skrevet

Sånn er det her også! Nå har han vært kjempeaktiv i et par uker, men fra i går av har det vært stille. Maks 5 små dult pr dag.

Men jeg prøver også å berolige meg selv med at man ikke forventes å kjenne liv hver dag når man er så kortkommen. Jeg er bare 22+1 ...

Skrevet

Mi første beveget seg lite i magen. Kjente nesten ikke spark, bare bevegelser, rolige og møysommelige:-) Hun lå også bare på den ene siden hele svangerskapet. Ungen er 2 år, og fremdeles rolig, men sta som et esel og sinna som en tyrk:-) Og verdens beste da seff

Skrevet

ja jeg har en rolig knert i magen vet knapt om jeg kjenner noe og det er litt frustrerende, skulle gjerne hatt bekreftelse på at alt er bra. Jeg er 23 fullgåtte uker.

Sist var det likedan gutten min var utrolig rolig, og så vidt jeg husker så var jeg ganske langt på vei før sparkene var tydelige og synlige.

Han var rolig hele svangerskapet

Forøvrig er han en nydelig aktiv gutt som likevel er rolig og konsentrert om det han driver med, men driver med noe hele tiden da:)

Skrevet

Hei! Slik var det med meg også i begynnelsen. Kjente liv i ca uke 20, og det ble mye til å begynne med, men så stillnet det av i flere dager og lite bevegelser i et par uker. Er først nå 26+4 at det er mer liv her inne, men kjenner jo sikkert bevegelsene mye mer siden babyen er såpass stor nå. Men den er ikke blant de mest aktive, men jeg er somregel på farten hele dagen også, så da sover den nok mye, hehe.. Så det er flere av oss..;) De sier jo at dem med ganske rolige babyer, får en mer medgjørlig unge etter fødsel, hehe.. Vi håper jo det da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...