Gå til innhold

hvor stor sannsynlighet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi hadde sex 2-3 dager før eggløysning, er det sjangs for at jeg er grevid?? og når eventuelt kan jeg teste meg?? vi hadde sex på torsdagen også hadde jeg eggløsning enten på fredag eller i løpet av helgen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det er. Sperm kan leve i fem-seks dager. Akkurat hvor stor sannsynligheten er har vel neppe noen en fasit på.

Om du ikke får mensen når du venter den, vil det jo være naturlig med en test. Du kan selvsagt teste noen dager før, men da vil du kunne få falske negative tester selv om du er gravid.

Skrevet

okay hehe...da blir ikke samboeren min glad=(

vi har to barn fra før,og han visste at jeg ikke brukte noen form for prevansjon.så sa han etter at han hadde "lagt i" var det dumt dette!? så vet ikke om han har lysst på en til nå eller ikke hehe...han har nemlig sagt at viss jeg blir gravid nå så jeg ta abort!!det kommer jeg ikke til å klare.minsten er 7 måneder=P

vet du når jeg kan teste meg?

Skrevet

med clear blue kan du teste deg opp til 3 dager før forventet mens, men sånn ellers så kan du teste deg fra den dagen du forventer mensen;)

Skrevet

dytter litt opp ....er det noen som vet når jeg kan teste når jeg ahdde eggløsning i løpet av helgen?

var liksom aldrig inne på det der med å gå å vente på å teste de forige gangene hehe...da merket jeg det da jeg var nesten 6 uker på vei

Skrevet

oki,tusen takk for svar=) da er det mellom torsdag eller søndag husker ikke helt hehe...er litt spent=)jeg hadde ikke lagt meg ned for å gine (elle jo det hadde jeg hehe) hadde testen vært positiv. redd for sambos reaksjon

Skrevet

Jeg sliter litt med samme nå... Vi satser på "sikre perioder" fordi jeg blir helt rar av å gå på pilla. Jeg vil veldig gjerne ha en til, mannen er ikke enig. Hadde sex 5 dager før el og 7 dager etter, så vi hadde god margin på det som anses for å være "sikkert" (selv om jeg vet at man aldri er helt sikker). Nå er mensen 4 dager forsinket... tok test i dag tidlig, den var negativ, men med første vår tok det 1 uke før den viste positiv. HVIS jeg skulle være gravid nå er jeg livredd for at mannen skal tro jeg har lurt han, jeg har jo ikke det, hadde jo god margin! Håper virkelig at mensen kommer snart...

Skrevet

HI her...

det er ikke alltid lett å vite hva disse mannfolka våre vill!! han sier at han ikke vil ha mer barn,men så "driter" han i at jeg ikke går på prevansjon...jeg forstår ikke dette jeg

Skrevet

Menn vil vel helst ha sex uten kondom... Og for dem er det jo "bare" å ta abort... Så hvis dere damer har litt vett, så nekt dem sex uten kondom... Hvis det ikke er sånn at dere egentlig ønsker dere flere barn... Leser jo nesten daglig om folk som har ubeskytta sex her og er redde for å være gravide..Dvs, de vil ofte ha flere barn, men samboerne vil ikke ha, og de vil at dama skal ta abort... Er det virkelig verdt å ofre et forhold for en unge til? Og ende opp som alenemor til både to og tre? Det blir jo ofte resultatet når man prøver å "påtvinge" en mann flere barn...

Skrevet

Er ikke snakk om å påtvinge noen noe som helst her! Han vet da inderlig godt hva som kan skje når vi har ubeskyttet sex, og vet hva konsekvensen av det blir. Jeg tar ikke abort. Jeg ønsker meg så inderlig et barn til, så han vet at jeg aldri kommer til å ta det bort. Den sjansen er han villig til å ta ved å ha sex med meg. Jeg tvinger han ikke til å ha sex!

Skrevet

hi her....

trodde det var denne uken jeg skulle teste meg men det er visst neste uke...han har begynnt å spør nå om jeg kan være gravid,å da svarer jeg at jeg ikke vet hehe...for det gjør jeg jo ikke. det er ikke bare vårs feil,mannfolka bør tenke over hva konsekvenser det kan før til også!!å jeg tror ikke at min mann hadde "lagt i" meg hadde han ikke haTT lysst på en baby til!?eller??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...