Northernlights Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Når det dumper ned en "sleep with me" application fra søskenbarnet ditt, da blir det litt sånn....yikes! No offense, men når det i tillegg er et damesøskenbarn, så trykker jeg "ignore" tvert. Du er søt og alt det der. Men nei takk ;o) Kun hvis mannen min hadde vært på facebook, og sendt meg noe sånt, så hadde jeg sagt "Yes!" Hva er det med alle de rare invitasjonene??? Kiss me, I have a crush on you osv. Isj. og ei dame sender meg støtt og stadig invitasjoner til scratch off tickets, poker, ditt og datt, - akkurat som om man kan vinne noe på sånt!? Hvordan var det man slettet profilen sin på FB, igjen???
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 tror det står oppe i høyre hjørne-var det på privacy mon tro?!Men leste et sted at man må slette alt man har innpå der-alle applications,bilder,venner-alt,så lage ny mailadr til siden din,da skulle man visst være så slettet som man kan bli.Ellers så ligger alt der,bare "gjemt" eller sånn:)
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 å ja-det kan bli ekkelt med disse app`sene-har fått sånne av min bror jeg..Usj:(Ikke alle som tenker på det nei:p
Northernlights Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2008 Tenker seriøst på det. Ser ikke vitsen lengre,jeg.
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 jeg og har tenkt på det,men så har jeg et problem da....jeg er såå nyskjerrig:p
Northernlights Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2008 Jaja, sletter jeg den, så får vel småsøstrene lagt ut festebildene sine uten at jeg ser det,-er ikke verre enn det ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå