Gå til innhold

Hvilke aktiviteter leker barnet ditt med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på 15 mnd er forelska i å kokke (ta en skje eller øse eller noe oppi en kjele og røre rundt), gå tur med babydukke-trilla si med eller uten baby, gå opp og ned av småbordet og stolene sine, leke i sandkassa, plukke blomster, skru (!!!), baller, ballonger, se i bøker, hjelpe til FOR IKKE Å GLEMME!, kjøre på bilen sin... og andre barn, sist men ikke minst. Og hun elsker dyr!

Som dere ser nå så er hun med oss på det meste og leker masse, både med oss og selv.

Hva gjør deres barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en liten gutt som virkellig er høyt og lavt om dagen. Elsker å kjøre rundt på bilen sin ute, sparke ball, leke i sandkassa, skli på den største sklia i barnehagen(klarer å klatre opp helt selv) Inne er han veldig glad i bøkene sine, leke med duplo, dyr og alt av duppedingser han kan plukke fra hverandre og sette sammen igjen.

Har både hunder og katter så han elsker dyr, særlig valpene vi fikk for tok uker siden.

Aktiv krabat i allefall ;O)

Skrevet

Min vesla er like stor som din vesla...

Hun leker med hunden, teltet, badebassenget, kjører rundt med småbilene sine og lager brum-lyd, lese bok og bygge Duplo.. Og hjelpe mamma med vasking.... ser hun en klut er hun igang.

Skrevet

Å så gøy! Hun her også vil vaske... eller, det vil si, hun vil leke nedi vaskevannet. Der det er vann, er hun... hehe... morro det! Og sette sammen ting ja... jeg tror jeg må kjøpe duplo til henne!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...