Spirevipp med go`gutten Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Må bare høre om min dårlige samvittighet er berettiget eller om jeg ikke trenger å ha det. Nabokona (enke) til svigermor har en sønn som er psykisk utviklingshemmet, og de er venner gjennom mange år. Nå fyller sønnen i huset 40 år, og det skal feires stort. Alle i familien til samboeren min er bedt. Vi får imidlertid besøk av min søster og ungen hennes, som skal være her en uke på feire. Da vil ikke jeg at søstra mi skal måtte være barnevakt for gutten vår, og sitte her alene mens vi er på fest. Så vi har takket nei, og er heller sammen med gjestene våre. Svigermor har ikke sagt noe, men det lyser laaaang vei at hun syns det er dårlig gjort av oss, og at vi burde kommet. Hadde vi kunnet ha med ungene, kunne vi spurt om søstra mi kunne få blitt med en liten tur til kaffen bare, da hadde vi hvertfall vært der en liten tur. Men han som har bursdag liker ikke unger, så det går ikke. Er det virkelig så dårlig gjort av oss å bli hjemme når vi tross alt har besøk, eller burde vi bedt søstra mi være barnevakt så vi kunne gått på den festen? Jeg skal forresten bake en kakae for dem, vil gjerne bidra litt selv om vi ikke skal dit.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Fryktelig dårlig gjort vil jeg vel ikke si det er, men samtidig så er det jo bare èn kveld og søs er der ei uke. Hadde ikke hun blitt veldig lei seg for at dere skulle ut hadde jeg nok gått.
Joikaboll@ Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Tja, jeg ville nok hatt søstra mi som barnevakt, da hun skal være en hel uke. Hvertfall tatt en kaffekopp.
Spirevipp med go`gutten Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2008 Æsj, da må jeg bare kose meg med den dårlige samvittigheten min gitt :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå