Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er jo i den andre prøveperioden. Og han vet jo så godt hvor mye det betyr for meg. Allikevel, i dag etter vi har hatt oss til, lå jeg med vilje igjen i sengen litt.. tenkte at det ikke kan skade å bare ligge her med beina litt opp og la det få godgjøre seg der nede (*fnis*). Han lo litt av meg og sa at han egentlig håpte at vi ikke kom til å bli gravide...

Jaha? sa jeg.. og sa til han at jeg ikke syntes det var noen snill tanke.

Han begynte så og snakke så varmt om adopsjon. En av onklene hans og mange venner av familien som har adoptert (med suksess som han sa). Jeg er jo selvsagt åpen for tanken å adoptere hvis vi ikke kan få barn selv, men hallo... jeg synes det er litt vel tidlig å tenke slik når vi er i 2 pp (han sa til slutt at om det gikk mange år uten at vi ble gravide så kunne vi adoptere).

Ikke vet jeg... uansett.. i følge BV sin kalkulator har jeg eggløsning i dag, så krysser fingrene for at dagens begivenheter (eller natt til fredag i forrige uke) får resultater :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, mannfolk er jaggu noen rare skapninger altså:-S

Kanskje han bare er redd for at han ikke kan lage barn og derfor prøver å se andre løsninger? Menn sitter liksom ikke med samme kunnskap som oss om sykluser og slikt så kanskje han trodde at du burde vært gravid nå? Er ikke godt å si hva de tenker på altså, hehe;P

Håper det klaffet for deg nå og at du blir gravid:-))

Klem fra

Skrevet

Mannen min prøver å oppmuntre meg på samme måte.. Vært skikkelig skikkelig langt nede fordi ting ikke fungerer som det skal..

Så han prøver å snakke varmt om adopsjon, onkelen og tanta hans har to nydelige gutter fra asia, og skal ha en til :)

Men klarer ikke tenke på det sånn nå - vil ikke gi opp å bli gravid, og det føles litt som å gi opp foreløbig hvis jeg alvorlig vurderer å begynne adopsjon..

Ikke er jeg gammel nok til det heller enda da - så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...